Yamaha R7 2026: Έρχεται με νέο κινητήρα Euro5+ και ηλεκτρονικό γκάζι

Η Yamaha ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα YZF-R7 2026, φέρνοντας τη μεσαία supersport της στην εποχή των προδιαγραφών Euro5+.
Ανανεωμένο με Euro5+ προδιαγραφές και αναβαθμισμένο κινητήρα CP2.
Νέος κωδικός κινητήρα M427E ίδιος με το MT-07.
Μικρές αλλαγές σε βάρος στα 189 κιλά.
Πρεμιέρα στην EICMA και στόχος η ενίσχυση της μεσαίας κατηγορίας.
Ανανεωμένο με Euro5+ προδιαγραφές και αναβαθμισμένο κινητήρα CP2
Η Yamaha ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα YZF-R7 2026, φέρνοντας τη μεσαία supersport της στην εποχή των προδιαγραφών Euro5+. Οι πρώτες επιβεβαιώσεις προέρχονται από έγγραφα ομολογκασιόν στην Ελβετία, που αποκαλύπτουν νέο κωδικό μοντέλου και κινητήρα για τη R7 – επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η Yamaha ετοιμάζει σημαντική αναβάθμιση για τη νέα χρονιά. Από το ντεμπούτο της το 2022, η R7 δεν έχει δεχθεί καμία ουσιαστική ανανέωση. Μετά όμως την παρουσίαση του MT-07 Euro5+ για το 2025, ήταν θέμα χρόνου να ακολουθήσει και η “ντυμένη” sport εκδοχή του. Όπως όλα δείχνουν, αυτό θα γίνει το 2026, με το νέο μοντέλο να διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα CP2 και ψηφιακό ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού (ride-by-wire), ενισχύοντας την τεχνολογική του υπόσταση.
Νέος κωδικός κινητήρα M427E ίδιος με το MT-07
Η νέα Yamaha R7 θα φέρει κωδικό RM60, αντικαθιστώντας τον RM39 που χρησιμοποιούσε από το 2022. Ο κινητήρας φέρει πλέον τον κωδικό M427E, τον ίδιο με αυτόν του MT-07 Euro5+, πράγμα που σημαίνει ότι μοιράζονται την ίδια μηχανική βάση. Πέρα από τις μηχανικές αλλαγές, η R7 αποκτά και το ride-by-wire, που επιτρέπει την ενσωμάτωση πολλαπλών χαρτογραφήσεων ισχύος (ride modes) και απενεργοποιούμενου traction control. Πρόκειται για τεχνολογίες που αναβαθμίζουν σημαντικά τη χρηστικότητα και την ασφάλεια, καθιστώντας το νέο μοντέλο πιο ευέλικτο τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Η ισχύς φτάνει τους 72,4 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και η ροπή τα 6,9 kgm (50,2 lb-ft) στις 6.500 σ.α.λ., τιμές πολύ κοντά στον προκάτοχο. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι η νέα R7 θα διατηρήσει τον γνώριμο χαρακτήρα της: έναν γραμμικό, γεμάτο ροπή κινητήρα που επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλεύεται τη δύναμη χωρίς απότομες κορυφές.
Μικρές αλλαγές σε βάρος στα 189 κιλά
Σύμφωνα με τα αρχεία πιστοποίησης, η R7 2026 παρουσιάζει μικρές διαφορές στις διαστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος αυξάνεται ελαφρώς από 27,8 σε 28,5 ίντσες, πιθανώς λόγω διαφοροποιημένου φέρινγκ ή νέων καθρεφτών, ενώ το πιστοποιημένο βάρος (tare weight) φτάνει στα 264 κιλά, δηλαδή 1 κιλό περισσότερο από πριν. Αυτό μεταφράζεται σε πραγματικό απόβαρο περίπου 189 κιλά, πολύ κοντά στα επίπεδα της τωρινής έκδοσης. Η μικρή αυτή αύξηση βάρους αποδίδεται κυρίως στα νέα ηλεκτρονικά συστήματα και το αναβαθμισμένο σύστημα γκαζιού, χωρίς να αλλοιώνει την ελαφριά και ευέλικτη φύση της R7, η οποία παραμένει ένα από τα πιο προσιτά και “φιλικά” sportbikes της αγοράς.
Πρεμιέρα στην EICMA και στόχος η ενίσχυση της μεσαίας κατηγορίας
Η επίσημη παρουσίαση της νέας Yamaha R7 2026 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 4 Νοεμβρίου στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας του Μιλάνου (EICMA 2025), αν δεν προηγηθεί μια πρώτη εμφάνιση στην Japan Mobility Show. Η Yamaha φαίνεται αποφασισμένη να ενισχύσει την παρουσία της στη μεσαία sport κατηγορία, προσφέροντας ένα μοντέλο που συνδυάζει την ευκολία χρήσης με την τεχνολογική αναβάθμιση. Η νέα R7 φέρνει ό,τι χρειάζεται ένας αναβάτης για καθημερινή και σπορ χρήση: ανανεωμένο κινητήρα CP2 Euro5+, ηλεκτρονικό γκάζι, ride modes και traction control, παραμένοντας παράλληλα προσιτή, ελαφριά και άμεσα οδηγήσιμη. Με τη νέα γενιά, η R7 δείχνει έτοιμη να διατηρήσει τη θέση της ως το “λογικό superbike” της Yamaha, μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τη γοητεία των R-series με τη φιλικότητα του MT-07 – και όλα αυτά με τη σφραγίδα της αξιοπιστίας των Ιαπώνων.