KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025

Η KTM φαίνεται έτοιμη να φέρει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα πιο ιδιαίτερα crossover μοντέλα της. Το νέο KTM 990 SMT έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στον δρόμο και όλα δείχνουν ότι το επίσημο ντεμπούτο

Η KTM φαίνεται έτοιμη να φέρει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα πιο ιδιαίτερα crossover μοντέλα της. Το νέο KTM 990 SMT έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στον δρόμο και όλα δείχνουν ότι το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει στην EICMA 2025.

Το πρωτότυπο crossover επιστρέφει δυναμικά.
17άρηδες τροχοί με sport-touring ελαστικά.
Κινητήρας 947 κ.εκ. με 123 άλογα και premium εξοπλισμός.
Η κληρονομιά του SMT και η αναμονή για την EICMA

mototriti Team

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Το πρωτότυπο crossover επιστρέφει δυναμικά

Η KTM φαίνεται έτοιμη να φέρει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα πιο ιδιαίτερα crossover μοντέλα της. Το νέο KTM 990 SMT έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στον δρόμο και όλα δείχνουν ότι το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει στην EICMA 2025. Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστή ιστορία, αφού στην προηγούμενη γενιά κατάφερε να συνδυάσει τον εκρηκτικό χαρακτήρα του motard με την άνεση ενός ταχύτατου sport touring. Μετά την παρουσίαση του 990 Adventure, η KTM φαίνεται πως θέλει να εμπλουτίσει τη γκάμα της με ακόμη ένα δυνατό χαρτί στην κατηγορία crossover, εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα μιας κοινής πλατφόρμας.
 

17άρηδες τροχοί με sport-touring ελαστικά

Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση του 990 SMT από το 990 Adventure βρίσκεται στους τροχούς. Το SMT θα εξοπλίζεται με 17άρες χυτές ζάντες και sport-touring ελαστικά, επιλογή που τονίζει τον προσανατολισμό του αποκλειστικά στην άσφαλτο. Αντίθετα, το Adventure διατηρεί τον συνδυασμό 21”-18” με ακτινωτές ζάντες και ελαστικά χωμάτινου χαρακτήρα. Παρά την καθαρά on-road φιλοσοφία, το SMT εξακολουθεί να προσφέρει υψηλή θέση οδήγησης και πλαίσιο με σπορ γεωμετρία, στοιχεία που το καθιστούν μια αυθεντική crossover πρόταση με δυναμικό χαρακτήρα.
 

Κινητήρας 947 κ.εκ. με 123 άλογα και premium εξοπλισμός

Στην καρδιά του νέου KTM 990 SMT βρίσκεται ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 947 κ.εκ., ήδη γνωστός από το 990 Duke. Στη naked έκδοση αποδίδει 123 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 103 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ.. Ωστόσο, δεν αποκλείεται το SMT να παρουσιαστεί με διαφορετική χαρτογράφηση, προσαρμοσμένη περισσότερο σε sport touring χρήση, με ισχύ κοντά στους 105 ίππους, όπως είχε συμβεί και με το 890 SMT. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαίσιο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP, φρένα Brembo με cornering ABS, καθώς και TFT οθόνη με IMU έξι αξόνων, επιβεβαιώνοντας τον premium χαρακτήρα του μοντέλου.
 

Η κληρονομιά του SMT και η αναμονή για την EICMA

Το SMT μπορεί να μην έχει την ιστορική βαρύτητα του Adventure, αλλά κατέχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία της KTM. Στις αρχές των 2000s αποτέλεσε ένα από τα πρώτα μοντέλα που ένωσαν το DNA των motard με τουριστική φιλοσοφία, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία. Η επιστροφή του, λοιπόν, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον από τους φίλους της μάρκας. Στην EICMA 2025 η KTM έχει προγραμματίσει πολλές παρουσιάσεις, από το 990 Adventure έως το 1390 Adventure με αυτόματο κιβώτιο. Ανάμεσά τους είναι πολύ πιθανό να δούμε και το νέο 990 SMT, ένα μοντέλο που καλείται να συνεχίσει μια απαιτητική κληρονομιά και να ξανακερδίσει τους λάτρεις του sport touring με αυθεντικό crossover χαρακτήρα.
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA