BMW F450GS: Με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο το μικρό GS του 2025

Η νέα BMW F450GS είναι γεγονός και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέχρι το τέλος του 2025, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας στο φεστιβάλ BMW Motorrad Days στη Γερμανία.
6 Φωτογραφίες »

Η νέα BMW F450GS είναι γεγονός και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέχρι το τέλος του 2025, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας στο φεστιβάλ BMW Motorrad Days στη Γερμανία.

Η BMW F450GS έρχεται με 47 ίππους και μόλις 175 κιλά βάρος
Δύο εκδόσεις με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Rider modes , quickshifter και τροχοί 19/17 ιντσών
Έρχεται και naked ή sport έκδοση, αλλά όχι retro

Η BMW F450GS έρχεται με 47 ίππους και μόλις 175 κιλά βάρος

Η νέα BMW F450GS είναι γεγονός και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέχρι το τέλος του 2025, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας στο φεστιβάλ BMW Motorrad Days στη Γερμανία. Βασισμένη σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο και κινητήρα, η μικρή GS φιλοδοξεί να γίνει το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών. Ο νέος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 450 κ.εκ. αποδίδει 47,3 ίππους, δηλαδή ακριβώς το όριο της κατηγορίας Α2, και σε συνδυασμό με βάρος μόλις 175 κιλά, υπόσχεται δυναμικές επιδόσεις με έμφαση στην ευχρηστία. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής του πρότζεκτ, το ζητούμενο ήταν να προσφέρουν την «ουσία» του GS σε ένα πιο μικρό, πιο προσιτό και ελαφρύ πακέτο, ειδικά για αναβάτες που θέλουν να «μικρύνουν» χωρίς να συμβιβαστούν σε ποιότητα ή τεχνολογία.
 

Δύο εκδόσεις με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Η μεγαλύτερη έκπληξη που αποκάλυψε η BMW είναι η επιλογή δύο διαφορετικών κιβωτίων ταχυτήτων. Η βασική έκδοση θα διαθέτει παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει και ημι-αυτόματη έκδοση με σύστημα ASA (Automated Shift Assistant) – μια τεχνολογία που επιτρέπει αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, χωρίς όμως να αφαιρεί τον έλεγχο από τον αναβάτη. Αν και η τεχνολογία ASA είναι ήδη γνωστή από τα μεγαλύτερα μοντέλα όπως η R1300GS, στην περίπτωση της F450GS αναμένεται να εφαρμοστεί σε μια πιο απλοποιημένη μορφή. Στόχος της BMW είναι να προσελκύσει νεότερους και λιγότερο έμπειρους αναβάτες, κάνοντας την οδήγηση πιο εύκολη και φιλική. Όπως είναι φυσικό, η ημι-αυτόματη έκδοση θα έχει υψηλότερη τιμή, αν και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημο κόστος.
 

Rider modes , quickshifter και τροχοί 19/17 ιντσών

Παρά το μικρό κυβισμό, η F450GS θα διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό. Ανάμεσα στα επιβεβαιωμένα στοιχεία περιλαμβάνονται rider modes, προαιρετικό quickshifter, καθώς και οι τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, που πλέον καθιερώνεται ως το standard της οικογένειας GS. Η προσέγγιση της BMW δείχνει πως δεν έκανε εκπτώσεις στη φιλοσοφία GS, ακόμη και για το μικρότερο μοντέλο της σειράς. Το μικρό βάρος, ο δυνατός κινητήρας και ο εξοπλισμός προδιαγράφουν μια μοτοσυκλέτα με αληθινή off-road ικανότητα αλλά και πλήρη ασφάλεια στον αστικό και επαρχιακό δρόμο.
 

Έρχεται και naked ή sport έκδοση, αλλά όχι retro

Η BMW επιβεβαίωσε επίσης ότι η νέα πλατφόρμα των 450 κ.εκ. θα αποτελέσει βάση και για άλλα μοντέλα στο μέλλον. Αν και δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν τουλάχιστον δύο νέες εκδόσεις: ένα γυμνό roadster και μια sport μοτοσυκλέτα με πιο επιθετικό χαρακτήρα. Αντίθετα, η εταιρεία δεν σχεδιάζει ρετρό μοντέλο, παρά την επιτυχία αντίστοιχων σειρών από τη Royal Enfield και την Triumph. Η BMW δείχνει να εστιάζει στην καινοτομία και την τεχνολογία, με στόχο να απευθυνθεί σε μια νέα γενιά αναβατών που ζητούν κάτι μοντέρνο, ελαφρύ και αποδοτικό.
 

KTM
BEST BUY