Triumph Scrambler 400 XC: Ανακοινώθηκε και επίσημα η παγκόσμια διάθεση της!
|

Η νέα Triumph Scrambler 400 XC φέρνει στην κατηγορία των μικρών κυβισμών τον χαρακτήρα, την αύρα και την εμφάνιση ενός αυθεντικού scrambler, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα, τεχνολογία ή εξοπλισμό.
Κλασική scrambler εμφάνιση με σύγχρονη υπογραφή Triumph
Νέος κινητήρας TR-series με 40 ίππους και δύο εκκεντροφόρους
Αναρτήσεις Showa , tubeless ελαστικά, δικάναλο ABS και TCS
LCD οθόνη , LED φωτισμός, 13 λίτρα ρεζερβουάρ με τιμή από 6.990 ευρώ
Κλασική scrambler εμφάνιση με σύγχρονη υπογραφή Triumph
Η νέα Triumph Scrambler 400 XC φέρνει στην κατηγορία των μικρών κυβισμών τον χαρακτήρα, την αύρα και την εμφάνιση ενός αυθεντικού scrambler, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα, τεχνολογία ή εξοπλισμό. Το μοντέλο αποτελεί μια από τις σημαντικότερες νέες αφίξεις της χρονιάς για την Triumph καθώς ανακοινώθηκε σήμερα η παγκόσμια διάθεση του, ανοίγοντας τον δρόμο για μια νέα γενιά αναβατών που θέλουν στυλ, απόδοση και φιλική καθημερινή χρήση, σε πακέτο προσιτό και καλοφτιαγμένο. Η σχεδίαση της Scrambler 400 XC είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένη από την οικογένεια των μεγαλύτερων Scrambler 900 και 1200. Η σιλουέτα είναι αυθεντική, με στρογγυλό προβολέα, μεταλλικό ρεζερβουάρ με λογότυπο Triumph, ψηλό τιμόνι, προστατευτικά φυσούνια στο πιρούνι και υψηλής ποιότητας λεπτομέρειες σε κάθε σημείο. Το ψηλότερο εμπρός φτερό, οι αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή, η ελαφρώς ανασηκωμένη εξάτμιση και οι τροχοί με ακτίνες προσδίδουν πραγματική off-road ταυτότητα, ενώ η γενικότερη εργονομία ενθαρρύνει την όρθια οδήγηση σε χωμάτινες διαδρομές. Η εικόνα ολοκληρώνεται από την όμορφη σέλα και την κομψή πίσω ουρά, που παραπέμπουν σε κλασική μοτοσυκλέτα αλλά με μοντέρνα ισορροπία.
Νέος κινητήρας TR-series με 40 ίππους και δύο εκκεντροφόρους
Στην καρδιά της Scrambler 400 XC βρίσκεται ο νέος κινητήρας TR-series της Triumph, ένας σύγχρονος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με κυβισμό 398 κ.εκ., τετραβάλβιδη κεφαλή και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η απόδοση αγγίζει τους 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει τα 37,5 Nm στις 6.500 σ.α.λ., με γραμμική απόδοση και έμφαση στις μεσαίες στροφές. Ο ψεκασμός και η διαχείριση ride-by-wire είναι εκεί ώστε να υπάρχει ακρίβεια στο γκάζι, ευκολία σε καθημερινή χρήση αλλά και άμεση απόκριση όταν χρειαστεί. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων, ενώ ο μονόδρομος συμπλέκτης υποβοήθησης και περιορισμού ολίσθησης θα διευκολύνει τόσο τις αλλαγές όσο και τα κατεβάσματα, ειδικά σε συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση. Με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 140 χλμ/ώρα και ικανότητα να κινείται με άνεση στον αυτοκινητόδρομο, η Scrambler 400 XC δεν περιορίζεται μόνο στην πόλη. Είναι ένα πραγματικό εργαλείο ευρείας χρήσης, έτοιμο να σε ακολουθήσει παντού.
Αναρτήσεις Showa , tubeless ελαστικά, δικάναλο ABS και TCS
Για να δικαιολογήσει το όνομα “Scrambler”, η νέα 400 XC έχει εφοδιαστεί με αναρτήσεις πραγματικής χωμάτινης φιλοσοφίας. Μπροστά βρίσκεται ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 χιλιοστών τύπου Big Piston με διαδρομή 150mm, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, με ρύθμιση προφόρτισης και διαδρομή επίσης 150mm. Η γεωμετρία έχει σχεδιαστεί για άνεση αλλά και ακρίβεια, με στόχο την ισορροπία σε κάθε είδους επιφάνεια. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με διάμετρο 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, ενώ οι ζάντες συνδυάζονται με tubeless ελαστικά, κάτι που σπάνια συναντάμε σε ακτινωτές διατάξεις. Στο φρενάρισμα η Triumph συνεργάστηκε με την ByBre, θυγατρική της Brembo, τοποθετώντας εμπρός δίσκο 320mm με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα και πίσω δίσκο 230mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS είναι στάνταρ και συνεργάζεται με το επίσης στάνταρ traction control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για χρήση σε χώμα. Η ασφάλεια συνδυάζεται έτσι με την ελευθερία, δίνοντας στον αναβάτη τον έλεγχο χωρίς περιορισμούς.
LCD οθόνη , LED φωτισμός, 13 λίτρα ρεζερβουάρ με τιμή από 6.990 ευρώ
Η Scrambler 400 XC δεν περιορίζεται στην εμφάνιση ή στα μηχανικά μέρη. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και ενσωματωμένη ψηφιακή LCD οθόνη, με ενδείξεις για ταχύτητα, σχέση κιβωτίου, στάθμη καυσίμου, οδόμετρο και προειδοποιητικά μηνύματα. Το φωτιστικό σύνολο είναι full LED, με φλας που θυμίζουν τα μεγαλύτερα μοντέλα της Triumph, ενώ το χαρακτηριστικό πίσω φανάρι χαρίζει προσωπικότητα. Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης του συστήματος Tripper Navigation ως έξτρα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα στην εκάστοτε αγορά. Το ρεζερβουάρ χωράει 13 λίτρα, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 3,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, προσφέροντας αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων. Το ύψος σέλας φτάνει τα 835 χιλιοστά, το βάρος είναι 179 κιλά γεμάτη, και η κατανομή μάζας έχει βελτιστοποιηθεί για εύκολη διαχείριση εντός και εκτός δρόμου. Η μοτοσυκλέτα συνοδεύεται από δύο χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ενώ η Triumph προσφέρει πληθώρα αυθεντικών αξεσουάρ, από προστατευτικά κινητήρα και βάσεις για βαλίτσες, μέχρι θερμαινόμενα γκριπ και custom λεπτομέρειες. Η Triumph Scrambler 400 XC θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από τα μέσα Σεπτεμβρίου του 2025, σε τρεις αποχρώσεις: Racing Yellow, Storm Grey και Vanilla White, με τιμή από 6.990 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες και διαθεσιμότητα θα βρείτε στο triumphmotorcycles.gr.