Μεσαία Adventure με 21 τροχό και 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα

Μεσαία Adventure με 21 τροχό  και 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα

Μόλις 3,6 δεύτερα χρειάζεται το Norden 901 για να φτάσει τα 100χλμ/ω
To Ducati Desert X χρειάζεται 3,7δ και οι υπόλοιπες 3,9 δευτερόλεπτα
Το BMW F900 GS το οικονομικότερο της λίστας με 14.500 ευρώ
Και οι πέντε με 21άρη τροχό μπροστά. Ποια να διαλέξεις;

DUCATI: Νέα Multistrada V4 S...Οδήγησε με απόλυτη ελευθερία χωρίς περιορισμούς

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Μόλις 3,6 δεύτερα χρειάζεται το Norden 901 για να φτάσει τα 100χλμ/ω

Τα τελευταία χρόνια, οι Adventure μοτοσυκλέτες έχουν εκτοξευθεί σε δημοτικότητα, συνδυάζοντας την ευκολία ταξιδιού σε άσφαλτο με την ελευθερία της εκτός δρόμου εξερεύνησης. Αναβάτες όλων των ηλικιών και ανεξαρτήτως  της εμπειρίας  τους,  γοητεύονται από την ιδέα της εξερεύνησης  και της απόδρασης από τις πόλεις με το “adventuring” να έχει μετατραπεί σε τύπο «κινήματος» το οποίο συνοδεύεται από πληθώρα διάφορων event. Ακόμη και οι εταιρείες που παράγουν προστατευτικό εξοπλισμό έχουν ακολουθήσει το ρεύμα αυτό και σχεδιάζουν ολόκληρες σειρές εξειδικευμένων προϊόντων με αυτόν τον προσανατολισμό. Παρόλο που στη συγκεκριμένη κατηγορία, η ιπποδύναμη δεν παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, εφόσον  γίνεται και off-road χρήση, οι εταιρείες έχοντας πλέον την τεχνογνωσία και την πρόσβαση σε προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, βρίσκονται – όπως πάντα άλλωστε – σε ένα κυνηγητό με έναν στόχο – μια μοτοσυκλέτα που να κάνει τα πάντα, αλλά παράλληλα να διαθέτει και την μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Εμείς σε αυτή τη λίστα επιλέξαμε τα πέντε μεσαία Adventure που χρειάζονται κάτι λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα για να φτάσουν τα 100χλμ/ω, με την πρώτη θέση να καταλαμβάνει το Husqvarna Norden 901, το οποίο «πατάει» το 0-100 σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, βάσει των μετρήσεων μας.
    

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς HP Ροπή Nm  Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες ή κενό)  0 - 100 Km/h (sec.)
HUSQVARNA NORDEN 901   889 105 100 19 204 3,6
DUCATI DesertX   937 110 92 21 223 3,7
BMW F 900 GS   895 105 93 14,5 219 3,9
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO   888 108 90 20 201 3,9
KTM 890 ADVENTURE   889 105 100 20 196 3,9


 

To Ducati Desert X χρειάζεται 3,7δ και οι υπόλοιπες 3,9 δευτερόλεπτα

Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα, βρίσκονται κυριολεκτικά μια ανάσα πίσω από το Norden 901, με το Desert X να ολοκληρώνει το 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα και οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες πετυχαίνουν το ίδιο ακριβώς νούμερο στα 3,9δ, παρόλο που φέρουν μικρές διαφορές ως προς τον κυβισμό τους. Αναφορικά με τους κινητήρες, το Desert X της Ducati είναι εξοπλισμένο με τον V2 Testastretta κινητήρα, χωρητικότητας 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 110 ίππους με 92Nm ροπής. Στη συνέχεια ακολουθεί η Triumph με το Tiger 900 Rally Pro και απόδοση 108 άλογα, το ΚΤΜ Adventure 890, το Husqvarna Norden 901 και το F 900 GS της γνωστής βαυαρικής εταιρείας μοιράζονται την ίδια θέση, αφού και τα τρία έχουν μέγιστη ισχύ στους 105 ίππους. Όσο περίεργο και αν ακούγεται τα πέντε μοντέλα που επιλέξαμε ανήκουν στην μεσαία κατηγορία, εφόσον πλέον τα μέγιστα κυβικά εκατοστά της κατηγορίας αποδίδονται στο KTM 1390 Super Adventure. Εδώ αξίζει να σημειωθεί, πως το Norden έχει τον ίδιο κινητήρα με το 890 Adventure, 889cc, με το Husqvarna να προσφέρει διαφορετική εργονομία , πιο ταξιδιάρικη και εστιάζει περισσότερο στα μακρινά ταξίδια, ενώ το KTM στοχεύει περισσότερο προς το χώμα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι μια πολύ καλή επιλογή και για χρήση σε άσφαλτο.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το BMW F900 GS το οικονομικότερο της λίστας με 14.500 ευρώ

Το BMW F900 GS αποτελεί την πιο «καθαρόαιμη» πρόταση της, αναφορικά με την Adventure οδήγηση, αφού διαθέτει μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, μειωμένο βάρος και έναν δυνατό κινητήρα 895 κ.εκ. που αποδίδει 105 ίππους με 93Nm ροπής, ενώ παράλληλα είναι και το οικονομικότερο της λίστας, με τιμή 14.500 ευρώ. Εν συνεχεία, βρίσκεται το KTM Adventure 890 με τιμή 16.300 ευρώ και το Norden 901 με 16.690 ευρώ. Τις υπόλοιπες δύο θέσεις καταλαμβάνουν τα Triumph Tiger 900 Rally Pro και Ducati Desert X με 17.290 και 19.600 ευρώ αντίστοιχα. Πέραν της ταξιδιωτικής/τουριστικής και off-road χρήσης, οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως commuters, λόγω της καλής κατανομής του βάρους τους και του μεγάλου κόψιμου που διαθέτουν στο τιμόνι, για να μπορεί ο αναβάτης να κάνει διηθήσεις πιο εύκολα μέσα στην κίνηση. Βέβαια το πιο σύνηθες, είναι οι ιδιοκτήτες που έχουν τη δυνατότητα ή έχουν ως προτεραιότητα τη χαμηλή κατανάλωση στην καθημερινή τους μετακίνηση να διαθέτουν και κάποια μοτοσικλέτα ή scooter μικρότερου κυβισμού. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που θέλουν να απολαμβάνουν καθημερινά, την «μεγάλη» τους κυρία, αλλά θα πρέπει να συμβιβαστούν και με το ότι θα επισκέπτονται τα πρατήρια πιο συχνά.
 

Και οι πέντε με 21άρη τροχό μπροστά. Ποια να διαλέξεις;

Η επιλογή της κατάλληλης Adventure μοτοσικλέτας εξαρτάται από το στυλ και τα όνειρα κάθε αναβάτη. Και οι πέντε μοτοσικλέτες που δοκιμάσαμε μοιράζονται το κοινό χαρακτηριστικό του 21 ιντσών μπροστινού τροχού, επιβεβαιώνοντας τον προσανατολισμό και τον χαρακτήρα τους  για τις εκτός δρόμου δυνατότητες.  Εμείς, θα προσπαθήσουμε να χωρίσουμε τα προαναφερθέντα μοντέλα σε δύο υποκατηγορίες με στόχο να βοηθήσουμε αναβάτες που τους ενδιαφέρει περισσότερο η τουριστική χρήση και κάποια περάσματα από χώμα. Στο διά ταύτα, αν αναζητάς περισσότερη άνεση για μακρινά ταξίδια, τότε ίσως θα πρέπει να κοιτάξεις προς το Husqvarna Norden 901 ή το Triumph Tiger 900 Rally pro. Στην επόμενη υποκατηγορία, συμβαίνει το αντίθετο – απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που μπορεί να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους και τις εξορμήσεις τους μέσα από χώμα, με διαλλείματα ασφάλτινης οδήγησης.  Για τους σκληροπυρηνικούς λοιπόν off –road enthusiasts που δεν εμμένουν σε μια απλή διέλευση στο χώμα, οι πιο «αυθεντικές» επιλογές θα αποτελούσαν τα Desert X,  KTM Adventure 890 και τέλος το F 900 GS. Εσύ, ποια θα επέλεγες και γιατί;
 

MOTORRAD
MOTOTREND