BMW R 1300 GS - Test

BMW R 1300 GS - Με ιστορία 43 ετών και περισσότερο από 1 εκατομμύριο πωλήσεις στην πλάτη του.
6 Φωτογραφίες »

BMW R 1300 GS - Με ιστορία 43 ετών και περισσότερο από 1 εκατομμύριο πωλήσεις στην πλάτη του.

Πλήρως Ανασχεδιασμένος Κινητήρας με 145 ίππους και 15,2 kgm ροπής
Εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση με ποιοτικές αναρτήσεις
Νέα αισθητική και σύγχρονη σχεδίαση με υψηλή ποιότητα κατασκευής
Ραντάρ με προειδοποίηση σύγκρουσης και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας

Τιμή: Από 21.300 ευρώ  / Έκδοση δοκιμής: 27.510 ευρώ

+: Κινητήρας, φρένα, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
-: Μενού οθόνης

Έχοντας ήδη πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο GS στα 43 χρόνια ιστορίας του, η BMW έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τη συνταγή γύρω από την κατασκευή ενός επιτυχημένου Gelände/Straße - Sport (γερμανικά: off-road/road-sport) μοντέλου. Όταν έχεις όμως έχεις φτιάξει το δικό σου ξεχωριστό status στην κατηγορία, φαντάζει δύσκολή ή ώρα της ανανέωσης. Όχι για την BMW που έχει δείξει ότι ασπάζεται τις ριζοσπαστικές ιδέες και ξέρει να δημιουργεί νέες τάσεις. Χρειάστηκαν 7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και άπειρες εργατοώρες για να καταφέρει η Γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως αναβαθμισμένο μοντέλο. Σχεδόν από λευκό χαρτί και διατηρώντας μονάχα από 3 κωδικούς ανταλλακτικών από τον προκάτοχο, με όλα τα υπόλοιπα μέρη να είναι καινούργια. Το R 1250 GS αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας και η σκυτάλη περνάει στο R 1300 GS με το νέο μοντέλο να είναι πιο μίνιμαλ σε διαστάσεις δίνοντας έμφαση στη μεγαλύτερη απόδοση και την καλύτερη συμπεριφορά σε κάθε τερέν.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
TRIUMPH
KABRANIS