net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Yamaha YZF R6
πιο R από ποτέ
yamaha yz , yamaha yzf-r1 - Απόλυτο, πανέμορφο, τεχνολογικά προηγμένο: το νέο R6  δίνοντας φτερά στο ήδη ισχυρό YZF R6, που έχει σχεδιαστεί εξ αρχής, με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα.
Απόλυτο, πανέμορφο, τεχνολογικά προηγμένο: το νέο R6 δίνοντας φτερά στο ήδη ισχυρό YZF R6, που έχει σχεδιαστεί εξ αρχής, με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα.
Oι νίκες του Rossi έχουν φέρει άλλον αέρα στην Yamaha όπου ο αέρας των Μoto GP φυσάει σαν ανάλαφρο αεράκι μέσα στα σχεδιαστήρια της ιαπωνικής εταιρείας. Ισως έτσι εξηγείται η δημιουργία ενός R6 πιο επιθετικού, πιο racing από ποτέ. Εύλογα λοιπόν επιλέχθηκε μία πίστα των Moto GP, αυτή στα προάστια της Doha του Κατάρ για να γίνει η επίσημη παρουσίασή του σε δημοσιογράφους απ'όλο τον κόσμο. Κατ'αρχήν πάντως πρέπει να επισημάνουμε ότι το νέο R6 δεν πρόκειται να αντικαταστήσει ακόμη το υπάρχον μοντέλο, αφού αυτό θα συνεχίσει να βρίσκεται και το 2006 στις βιτρίνες των dealer. Απλά, η νέα μοτοσικλέτα έχει σχεδιαστεί, με προορισμό τη χρήση της στην πίστα και πολύ λιγότερο την βόλτα από το σπίτι στην καφετέρια και πίσω. ¶λλωστε, για τον συγκεκριμένο λόγο έχει επανασχεδιαστεί από λευκό χαρτί το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, καθώς επίσης και ο κινητήρας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του project leader, Makoto Shimamoto, στόχος των σχεδιαστών ήταν να παρέχουν περισσότερη ισχύ, καλύτερη κατευθυντικότητα, εντυπωσιακή αισθητική και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Racing
yamaha yz , yamaha yzf-r1 - Απόλυτο, πανέμορφο, τεχνολογικά προηγμένο: το νέο R6  δίνοντας φτερά στο ήδη ισχυρό YZF R6, που έχει σχεδιαστεί εξ αρχής, με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα.
Η πίστα του Losail είναι κατασκευασμένη σε εντελώς επίπεδη επιφάνεια, χωρίς ανηφόρες και κατηφόρες, αλλά οι στροφές της δεν έχουν ορατότητα και αρκετές από αυτές μοιάζουν πολύ μεταξύ τους, ενώ κάποιες άλλες σου επιτρέπουν να βουτάς με πολλά. Χωρίς αμφιβολία, το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει είναι η ξεχωριστή απόκριση στο γκάζι. Τα πάντα γίνονται με καλύτερο έλεγχο, χωρίς να μπουκώνει το μοτέρ, αν βρεθείς κατά λάθος ακόμη και με μία σχέση πάνω στη στροφή που έχεις πλασαριστεί. Επιταχύνει θετικά από τις χαμηλές στροφές, στις 6.000σ.α.λ. νιώθεις μια ζωντάνια, που γίνεται πιο έντονη στις 9.000σ.αλ,. ενώ στις 12.000 στροφές αρχίζει το πάρτι, που έρχεται να διακόψει επίμονα ο ηλεκτρονικός κόφτης στις 16.500, ταυτόχρονα με το φωτάκι που σε προειδοποιεί να αλλάξεις ταχύτητα. Ωστόσο, δύναμη υπάρχει παντού και δεν μένεις ξεκρέμαστος πουθενά. Η ισχύς έρχεται ομαλά σον πίσω τροχό χωρίς να εμφανίζεται κάποιο ξέσπασμα σε συγκεκριμένο φάσμα των στροφών. Κατά αυτόν τον τρόπο μπορείς να επανέρχεσαι στο γκάζι πιο σύντομα, ακόμη κι όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Την παράσταση κλέβει ο συμπλέκτης (τύπου slipper), ο οποίος εκμηδενίζει κάθε πιθανή αναπήδηση του πίσω τροχού κατά τις έντονες επιβραδύνσεις. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με μοναδική ευκολία μιας και οι μάζες έχουν συγκεντρωθεί προς το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Κι αυτό το αντιλαμβανόσουν μεταξύ της δεξιάς και το πέρασμά σου από το εσάκι, πριν τη δεξιά βουτιά με 3η. Υποδειγματική η συμπεριφορά του πλαισίου και των αναρτήσεων που σου έδιναν άψογη πληροφόρηση για το πάτημα της μοτοσικλέτας, επιτρέποντάς σου ανενόχλητος να διαγράψεις τη τροχιά που είχες στο μυαλό σου. Η σταθερότητά του στην ευθεία αποτελεί πλέον ένα από τα προτερήματα του νέου R6, και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που αναμφισβήτητα ανεβάζει τα στάνταρντ στα δεδομένα της κατηγορίας. Τα φρένα, παρουσιάζουν καλύτερη αίσθηση και καλύτερο αρχικό δάγκωμα, χάρη στα νέα τακάκια που έχουν τοποθετηθεί. Πράγματι, μπορούσες να φρενάρεις σε κάθε περίσταση με τη χρήση μόνο του δεξιού δείκτη, με εκπληκτικό έλεγχο και αποτελεσματικότητα. Δεν κρύβω άλλωστε το γεγονός, ότι αρχικά, στο τέλος της ευθείας είχα φρενάρει τόσο δυνατά, που αναγκάστηκα να ανοίξω το γκάζι για να πλησιάσω στην επιθυμητή τροχιά που ήθελα να διαγράψω. Στα πρώτα session οδηγήσαμε το R6 με ελαστικά GP (πιο μαλακή γόμα από τα γνωστά Qualifier), με τις αναρτήσεις στη στάνταρντ θέση του κατασκευαστή. Κατά συνέπεια, το πιρούνι του Yamaha βυθιζόταν απότομα στις έντονες επιβραδύνσεις, ιδίως στο τέλος της μεγάλης ευθείας ή λίγο πριν την είσοδό σου, στη αριστερή κλειστή με πρώτη. Επίσης, κατά τη επιτάχυνση στην ανοιχτή, αριστερή παρατεταμένη, η πίσω ανάρτηση καθόταν κάπως πιο γρήγορα, χωρίς όμως να εμφανίζει την τάση να διώξει τον τροχό. Στη συνέχεια, οι τεχνικοί άλλαξαν το σετάρισμα των αναρτήσεων με αποτέλεσμα να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το εκπληκτικό σύνολο το νέου πλαισίου και των αναρτήσεων. Το νέο R6 άφησε άριστες εντυπώσεις τόσο με την καλή απόκριση του ισχυρού του κινητήρα όσο και με τις εκπληκτικές επιδόσεις του πλαισίου και περιμένουμε να το οδηγήσουμε επί ελληνικού εδάφους απ’την νέα χρονιά.
Αριστη αίσθηση/κορυφαία αποτελεσματικότητα: αυτά τα δύο στοιχεία χαρακτηρίζουν την λειτουργία των φρένων του R6.
Μοναδική για κάποιους, εκκεντρική κατά την γνώμη μας η νέα εξάτμιση, συμβάλλει θετικά στην καλή αεροδυναμική της μοτοσικλέτας.
Εμφάνιση που σε κερδίζει από την πρώτη ματιά.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ