Test Μεταχειρισμένου: ΚΤΜ 390 Adventure (2022-2024)

Το 2020 η KTM εισήγαγε στη μικρή adventure κατηγορία μια έκδοση βασισμένη στον εξαιρετικά επιτυχημένο κινητήρα 390κ.εκ, που μέχρι τότε βλέπαμε στα μοντέλα της σειράς Duke.
Ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις με λειτουργία Off-Road στο Traction Control.
Ανθεκτικότερες ζάντες και ανανέωση στην εμφάνιση.
Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις-συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει.
Αρκετά κομμάτια διαθέσιμα με μέση τιμή στα 5.600 ευρώ.
Ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις με λειτουργία Off-Road στο Traction Control.
Το 2020 η KTM εισήγαγε στη μικρή adventure κατηγορία μια έκδοση βασισμένη στον εξαιρετικά επιτυχημένο κινητήρα 390κ.εκ, που μέχρι τότε βλέπαμε στα μοντέλα της σειράς Duke. H 390 Adventure έκανε την εμφάνισή της και προξένησε το ενδιαφέρον πολλών αναβατών, νέων και μη, που βρήκαν μια προσιτή επιλογή περιπέτειας με λιγότερα κυβικά και τα Off-road γονίδια της KTM. Δυο χρόνια αργότερα, πάνω σε μια πλατφόρμα που είχε ήδη αξιολογηθεί επαρκώς από το κοινό, η εταιρία «άκουσε» την ανατροφοδότηση από τους αναβάτες και προχώρησε σε συγκεκριμένες βελτιώσεις σε σημεία. Η βασικότερη από αυτές είχε να κάνει με τον τομέα των ηλεκτρονικών, και συγκεκριμένα με την προσθήκη δυο επιλογών στη λειτουργία του Traction Control, την Street και την Off-road. Κάθε μια από αυτές επεμβαίνει στο βαθμό ενεργητικότητας του TC, με την Off-road να αφήνει μεγαλύτερα περιθώρια «παιχνιδιού» σε γλιστερά τερέν. Σημαντικό είναι επίσης να σημειώσουμε ότι η επιλογή Off-road TC θα παραμείνει ενεργή όταν σβήσει άθελά μας ο κινητήρας.
Ανθεκτικότερες ζάντες και ανανέωση στην εμφάνιση.
Οι μετατροπές συνεχίστηκαν σε σημεία που μπορούσαν να παρατηρηθούν και με το μάτι, τόσο με πρακτικό όσο με καλλωπιστικό χαρακτήρα. Η κατασκευή των τροχών ενισχύθηκε προκειμένου να επιτευχθεί μεγαλύτερη ακαμψία και ανθεκτικότητα. Παράλληλα η μοτοσυκλέτα χρωματίστηκε εκ νέου, με την προσθήκη μαύρου χρώματος στη βάση σε συνδυασμό με πορτοκαλί λεπτομέρειες, καθώς και πορτοκαλί βάση βουτηγμένη σε μεταλλικό μπλε ρεζερβουάρ και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες. Οι χρωματισμοί άλλωστε είναι ένας τομέας που η αυστριακή εταιρία έχει δείξει ότι αρέσκεται να προσφέρει επιλογές στους αναβάτες της.
Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις-συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει.
Σε αυτό το κεφάλαιο η ΚΤΜ δεν προχώρησε σε αλλαγές, απλά γιατί αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που έκαναν μέσα σε αυτά τα χρόνια τους καταναλωτές να την επιλέγουν. Ο κινητήρας των 373κ.εκ. που εξόπλιζε το Duke, ήταν ήδη αρκετά δοκιμασμένος πρωτού τοποθετηθεί στη σειρά Adventure. Oι 44 ίπποι και τα 37 Nm ροπής αποδείχθηκαν ικανές επιδόσεις για να «ζωντανέψουν» μια μοτοσυκλέτα με εκδρομικό αλλά και Off-road προσανατολισμό. Το χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα που χρησιμοποιείται και σήμερα, διατηρεί χαμηλά το βάρος της μοτοσυκλέτας, ενώ ταυτόχρονα πετυχαίνει ακαμψία και ευελιξία στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με τις WP Apex αναρτήσεις που παρέμειναν επίσης σταθερές στο πακέτο εξοπλισμού μέχρι το 2024, το σύνολο διατήρησε τη μορφή που αποδείχτηκε πως ήταν κατάλληλη για τους αναβάτες.
Αρκετά κομμάτια διαθέσιμα με μέση τιμή στα 5.600 ευρώ.
Αν ψάξουμε για ένα μεταχειρισμένο KTM Adventure 390 σήμερα θα παρατηρήσουμε μια μέση τιμή γύρω στις 5.600 ευρώ. Την τιμή ανεβάζουν αρκετά τα μοντέλα της περιόδου 2023-2024 που μπορεί κανείς να τα βρει με λίγα χιλιόμετρα και σε πολύ καλή κατάσταση. Παρατηρούμε πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ανήκει σε αυτές που κρατάνε ψηλά τη μεταπωλητική τους αξία, ειδικά αν σκεφτούμε ότι η τιμή για ένα καινούριο Adventure 390 X –η έκδοση που αντικαθιστά αυτή για την οποία κάνουμε λόγο εδώ- βρίσκεται στα 5.790 ευρώ.

