Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 321 κυβικών με την κωδική ονομασία G5-SC δίνει έμφαση στην αξιοπιστία και την αντοχή σε σκληρή χρήση καθώς φέρει επίστρωση με νιτρίδιο χρωμίου σε έμβολο και ελατήρια επιτυγχάνοντας μείωση των εσωτερικών τριβών του κατά 20-30%, ενώ η νέα σχεδίαση στα κανάλια κυκλοφορίας του ψυκτικού συμβάλει στην γρηγορότερη απαγωγή θερμότητας.
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 321 κυβικών με την κωδική ονομασία G5-SC δίνει έμφαση στην αξιοπιστία και την αντοχή σε σκληρή χρήση καθώς φέρει επίστρωση με νιτρίδιο χρωμίου σε έμβολο και ελατήρια επιτυγχάνοντας μείωση των εσωτερικών τριβών του κατά 20-30%, ενώ η νέα σχεδίαση στα κανάλια κυκλοφορίας του ψυκτικού συμβάλει στην γρηγορότερη απαγωγή θερμότητας.. Η απόδοση του φτάνει τους 29 ίππους στις 7.250σαλ. και τα 3,1 kg-m μέγιστης ροπής στις 5.750σαλ. με γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών. Λιτό αλλά περιεκτικό, το Downtown ορθώς δεν διαθέτει διαφορετικά mode οδήγησης, ενώ η ύπαρξη traction control διασφαλίζει την οδήγηση σε ολισθηρές καταστάσεις. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4-4,3 λ./100χλμ. μια τιμή που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων επιτρέπει μεγάλες διαδρομές άνω των 300 χιλιομέτρων προτού χρειαστείς ανεφοδιασμό.
Η απόδοση του φτάνει τους 29 ίππους στις 7.250σαλ. και τα 3,1 kg-m μέγιστης ροπής στις 5.750σαλ. με γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών.