LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 1.268 αναγνώστες (28/11/2025)
Λίγα δευτερόλεπτα αφού ανακαλύψεις ότι ο keyless διακόπτης χρειάζεται πάτημα του μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού προτού ενεργοποιηθεί, όλα μοιάζουν κάτι παραπάνω από γνώριμα.
4 Φωτογραφίες »

Λίγα δευτερόλεπτα αφού ανακαλύψεις ότι ο keyless διακόπτης χρειάζεται πάτημα του μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού προτού ενεργοποιηθεί, όλα μοιάζουν κάτι παραπάνω από γνώριμα.

Λίγα δευτερόλεπτα αφού ανακαλύψεις ότι ο keyless διακόπτης χρειάζεται πάτημα του μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού προτού ενεργοποιηθεί, όλα μοιάζουν κάτι παραπάνω από γνώριμα. ¶νετη σέλα και ευρύχωρη θέση οδήγησης που μπορεί να προσαρμοστεί μετακινώντας πόδια και κορμό κατά το δοκούν, φτιάχνουν το κατάλληλο περιβάλλον εργασίας και επικυρώνουν την GT φιλοσοφία του Downtown. Ο κινητήρας λειτουργεί αθόρυβα στο ρελαντί ενώ απουσιάζουν οι κραδασμοί  ακόμα και στο άνω άκρο περιστροφής. Η άμεση μετάδοση χαρίζει ζωηρές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, βοηθώντας τον αναβάτη να ξεκολλήσει στο φανάρι αλλά και να προσπεράσει με ασφάλεια όταν ο συνθήκες το απαιτούν. Χαρακτηριστικά το Downtown χρειάζεται 3,3δ. για το 0-50, σπάει το φράγμα των 100χλμ./ώρα σε 11,3 ενώ το 50-100 διαρκεί 8δ. Παράλληλα, ταχύτητες κοντά στα 120χλμ./ώρα είναι εύκολη υπόθεση αποδεικνύοντας ότι μπορείς να κινηθείς απροβλημάτιστα και εκτός αστικής εμβέλειας με την τελική να τοποθετείται λίγο πάνω από τα 140χλμ./ώρα σε ευνοϊκές συνθήκες χωρίς ωστόσο να νιώθεις ποτέ ότι η δύναμη σε εγκαταλείπει. Η φαρδιά μετωπική επιφάνεια κόβει αρκετό από τον αέρα που καταλήγει στον αναβάτη με τη ζελατίνα να παρέχει επαρκή κάλυψη, όμως η ρύθμιση της απαιτεί χρήση εργαλείων που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις μεριμνήσει από πριν. Η επιβλητική σχεδίαση συνοδεύει την premium οδηγική ταυτότητα του Downtown σε κάθε πεδίο που θα κλιθεί να αντιμετωπίσει. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με τον προκάτοχο του,  χάρη στους μεγαλύτερους τροχούς που μεταφέρουν καλύτερη αίσθηση σταθερότητας στον οδηγό αλλά και τις  καλορυθμισμένες αναρτήσεις που αποσβαίνουν με σαφήνεια τις κακοτεχνίες χωρίς κοπανήματα και ταλαντώσεις. Μερικά κλικ στην προφόρτιση των αμορτισέρ θα «μαλακώσει» περαιτέρω τη λειτουργία τους με αντίστοιχο αντίκτυπο και στη συμπεριφορά του scooter. Το Downtown είναι απίστευτα φιλικό και σβέλτο στις αντιδράσεις του παρά το μακρύ μεταξόνιο και δεν δημιουργεί δυσκολίες στην ασφυκτική κίνηση της πόλης. Χάρη στο κοφτερό τιμόνι και τη σωστή κατανομή βάρους, οι ελιγμοί είναι κομμάτι της καθημερινότητας του, ενώ μπορεί να κινηθεί σε πιο γρήγορους ρυθμούς με το ηλεκτρονικά βοηθήματα να απλώνουν επιπλέον δίχτυ ασφαλείας. Το traction control επενεργεί αποφασιστικά αλλά με σχετική βιασύνη -μπορεί πάντα να απενεργοποιηθεί- ενώ το ABS λειτουργεί διακριτικά «δικάζοντας» τις παρασπονδίες των δύο τροχών σε απότομο φρενάρισμα. Η επίδοση των 43,7 μέτρων στο 100-0 δείχνει τη δυναμική του συστήματος πέδησης, που εκτός από την ισχύ διακρίνεται και για την αντοχή του στην παρατεταμένη χρήση.


Ο κινητήρας λειτουργεί αθόρυβα στο ρελαντί ενώ απουσιάζουν οι κραδασμοί  ακόμα και στο άνω άκρο περιστροφής.

Ο κινητήρας λειτουργεί αθόρυβα στο ρελαντί ενώ απουσιάζουν οι κραδασμοί ακόμα και στο άνω άκρο περιστροφής.

 

Σελίδα 1Kymco Downtown GT 350 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά