Με ξεκάθαρο GT προσανατολισμό η θέση οδήγησης τοποθετηθεί τον κορμό σε ελαφρώς ξαπλωτή θέση, τα χέρια βρίσκονται σε σωστή απόσταση από το τιμόνι και τα πέλματα μπορούν να απλωθούν σε διάφορες γωνίες χάρη στις μεγάλες κεκλιμένες πλατφόρμες. Παράλληλα τα γόνατα δεν βρίσκουν στο τιμόνι όταν στρίβεις, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στη νέα σέλα δύο επιπέδων -διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα – η οποία είναι πιο flat κρατώντας χαμηλά τον κορμό του αναβάτη. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπολείπεται σε άνεση, ενώ τα 800χιλ απόστασης από το έδαφος απαιτούν γενναίο άνοιγμα των ποδιών για να πατήσουν τα πέλματα κάτω, αφού το κεντρικό τούνελ είναι αρκετά φαρδύ. Αρκετά φιλόξενος και ο χώρος για το συνεπιβάτη με τις ενσωματωμένες λαβές να παρέχουν εργονομική στήριξη στο δικάβαλο. Οι αποθηκευτικές δυνατότητες του νέου Downtown περιλαμβάνουν χώρο 52 λίτρων με επάρκεια για 2 κράνη κάτω από τη σέλα , 1 full face και 1 jet, καθώς και δύο βαθιά ντουλαπάκια στην ποδιά με ενσωματωμένες θύρες USB A και C για φόρτιση συσκευών. Η κάθετη τοποθέτηση της 6άρας έγχρωμης LCD οθόνης προσφέρει εύκολή ανάγνωση και υψηλή ευκρίνεια ανεξαρτήτων συνθηκών αλλά δυστυχώς δεν διαθέτει δυνατότητες συνδεσιμότητας. Η εργονομική διάταξη των διακοπτών θυμίζει έντονα το ΑΚ με μεγάλο ατού το ξεχωριστό κουμπί για την απενεργοποίηση του traction control. Η keyless λειτουργία επιτρέπει την εκκίνηση χωρίς τη χρήση κλειδιού, αλλά απαιτεί πρώτα το πάτημα μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού, προτού ενεργοποιηθεί ο κεντρικός διακόπτης. Μέσω αυτού, ο αναβάτης να ανοίξει τη σέλα και την τάπα του ρεζερβουάρ, όπως επίσης και να κλειδώσει το τιμόνι.
Παράλληλα τα γόνατα δεν βρίσκουν στο τιμόνι όταν στρίβεις, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στη νέα σέλα δύο επιπέδων -διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα – η οποία είναι πιο flat κρατώντας χαμηλά τον κορμό του αναβάτη.