Kymco Downtown GT 350 - Test

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 321 κυβικών με την κωδική ονομασία G5-SC δίνει έμφαση στην αξιοπιστία και την αντοχή σε σκληρή χρήση καθώς φέ

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 321 κυβικών με την κωδική ονομασία G5-SC δίνει έμφαση στην αξιοπιστία και την αντοχή σε σκληρή χρήση καθώς φέρει επίστρωση με νιτρίδιο χρωμίου σε έμβολο και ελατήρια επιτυγχάνοντας μείωση των εσωτερικών τριβών του κατά 20-30%, ενώ η νέα σχεδίαση στα κανάλια κυκλοφορίας του ψυκτικού συμβάλει στην γρηγορότερη απαγωγή θερμότητας.

 Η απόδοση του φτάνει τους 29 ίππους στις 7.250σαλ. και τα 3,1 kg-m μέγιστης ροπής  στις 5.750σαλ. με γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών.

Η απόδοση του φτάνει τους 29 ίππους στις 7.250σαλ. και τα 3,1 kg-m μέγιστης ροπής στις 5.750σαλ. με γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών.