Περνώντας στο αστικό περιβάλλον ή γενικότερα την άσφαλτο όπου καλώς ή κακώς θα την οδηγείς περισσότερο εάν είναι το μοναδικό σου δίκυκλο, παρά τον φαινομενικά μεγάλο της όγκο θα ανακαλύψεις ότι είναι ανέλπιστα εύκολη στον χειρισμό.
Το Yamaha Ténéré 700 είναι μία μοτοσυκλέτα που διψά για περιπέτεια και ταξίδια από αχαρτογράφητα χωμάτινα μονοπάτια. Στην εκτός δρόμου οδήγηση που γνωρίζουμε φυσικά ότι απασχολεί και τους περισσότερους, διαπρέπει. Είναι πραγματικά σαν ένα μεγάλο Enduro, άκρως φιλικό προς τον αναβάτη, προβλέψιμο στην συμπεριφορά και με δυνατότητες που ποτέ δεν θα καταφέρει να εξαντλήσει ο μέσος αναβάτης. Οι αναρτήσεις της KYBκάνουν τα πάντα «ίσιωμα» στο πέρασμά τους καταπίνοντας ότι εμπόδιο βρεθεί μπροστά τους, ενώ αν θες να κάνεις χαμηλές πτήσεις με την μοτοσυκλέτα θα προτείναμε να προσθέσεις μερικά κλικ στην προφόρτιση. Το μπροστινό προσφέρει αίσθηση σιγουριάς είτε οδηγείς στην όρθια είτε στην καθιστή στάση και σπάνια θα νιώσεις ότι ο πίσω τροχός χάνει πρόσφυση εάν δεν το επιθυμείς εσύ. Φυσικά το TractionControlκαι το ABSαπενεργοποιούνται πλήρως (το δεύτερο στον πίσω ή και στους δύο τροχούς μέσω ενός κουμπιού στον πίνακα οργάνων) και για να αλλάξεις τις ρυθμίσεις τους θα πρέπει η μοτοσυκλέτα να έρθει σε στάση. Στο χώμα τα 73 άλογα δεν θα σε αφήσουν με ανεκπλήρωτες προσδοκίες, καθώς είναι αρκετά για κάθε σενάριο, ενώ το χαμηλό του βάρος και η στιβαρή του κατασκευή, θα σεβαστούν την τσέπη σου ακόμα και σε μία πτώση.
Η γλυκιά λειτουργία του CP2 κινητήρα που είχαμε αγαπήσει από το προηγούμενο μοντέλο παραμένει αναλλοίωτη, ενώ η ρύθμιση της απόκρισης του γκαζιού με την προσθήκη του Ride by Wire, δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου προσφέροντας άμεση σύνδεση μοτοσυκλέτας-αναβάτη. Παρά τους τροχούς 21 & 18 ιντσών και τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, το Ténéré θα σου χαρίσει γερές δόσεις οδηγικής απόλαυσης ακόμα και σε επαρχιακές στριφτερές διαδρομές. Πλαγιάζει αβίαστα από στροφή σε στροφή χάρη στο φαρδύ τιμόνι, δίνοντας μία αίσθηση σιγουριάς με την σταθερότητά του. Η ροπάτη λειτουργία του κινητήρα, σου επιτρέπει να "ρολλάρεις" απλώς το γκάζι στις εξόδους των στροφών με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και να απολαμβάνεις την οδήγηση. Περνώντας στο αστικό περιβάλλον ή γενικότερα την άσφαλτο όπου καλώς ή κακώς θα την οδηγείς περισσότερο εάν είναι το μοναδικό σου δίκυκλο, παρά τον φαινομενικά μεγάλο της όγκο θα ανακαλύψεις ότι είναι ανέλπιστα εύκολη στον χειρισμό. Το τιμόνι κόβει πολύ, το ζύγισμά της είναι εξαιρετικό, ενώ χάρη στο ψηλό τιμόνι που περνάει άνετα πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων, η διήθηση γίνεται αβίαστα. Το ύψος της σέλας στα 875χλστ από το έδαφος, δεν θα επιτρέψει σε αναβάτες κάτω του 1,75 να πατούν και τα δύο πόδια, αλλά σε μία Adventure μοτοσυκλέτα με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων αυτό είναι λογικό. Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων θα χρειαστείς κάποιες στάσεις για να ξεμουδιάσουν τα μαλακά μόρια, ενώ η ανεμοκάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα στον αυτοκινητόδρομο είναι καλύτερη από όσο υποδεικνύει η όψη της. Το Ténéré μπορεί άνετα να ταξιδεύει ακόμα και στα 150χλμ/ω χωρίς ιδιαίτερες δονήσεις, ενώ η τελική του φτάνει τα 210χλμ/ω. Οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές σε συνάρτηση με την ιπποδύναμη, αφού στις μετρήσεις μας ολοκλήρωσε το 0-100χλμ/ω σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα και την ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με 4η σε 4,5δλ. Ικανοποιητικό είναι και το σύστημα πέδησης, με την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω να έρχεται σε 44,7 μέτρα, θα μπορούσε βέβαια να έχει αναβαθμιστεί και αυτό όπως στο MT-07 που απέκτησε ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.