Η σέλα ικανοποιεί στην άνεση ειδικά όσο παραμένετε εντός της αστικής χρήσης.

Η σέλα ικανοποιεί στην άνεση ειδικά όσο παραμένετε εντός της αστικής χρήσης.

Το κεντρικό τούνελ φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πάτωμα έχει 2 διαθέσιμες θέσεις για τα πόδια σας.

Το κεντρικό τούνελ φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πάτωμα έχει 2 διαθέσιμες θέσεις για τα πόδια σας.

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αν και full-face κράνος δεν χωρά. Αν έχετε τύπου jet, κανένα πρόβλημα.

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αν και full-face κράνος δεν χωρά. Αν έχετε τύπου jet, κανένα πρόβλημα.

Η κεντρική κονσόλα στο σύνολο της: Διακρίνεται ο keyless κεντρικός διακόπτης, η ανοιχτή και βαθιά θήκη στα αριστερά και το ντουλαπάκι δεξιά.

Η κεντρική κονσόλα στο σύνολο της: Διακρίνεται ο keyless κεντρικός διακόπτης, η ανοιχτή και βαθιά θήκη στα αριστερά και το ντουλαπάκι δεξιά.

Η οθόνη άλλαξε ελαφρώς, αλλά παρέμεινε τύπου LCD:  Είναι αρκούντως ευανάγνωστη και φέρει όλες τις πληροφορίες που περιμένει κανείς από ένα scooter 125 κυβικών.

Η οθόνη άλλαξε ελαφρώς, αλλά παρέμεινε τύπου LCD: Είναι αρκούντως ευανάγνωστη και φέρει όλες τις πληροφορίες που περιμένει κανείς από ένα scooter 125 κυβικών.

Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.

Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.

Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.

Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει και η βαλίτσα 39 λίτρων με την οποία ήταν εφοδιασμένο το μοντέλο, η οποία χωρά με ευκολία ένα full-face κράνος και πολλά ακόμα αντικείμενα.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει και η βαλίτσα 39 λίτρων με την οποία ήταν εφοδιασμένο το μοντέλο, η οποία χωρά με ευκολία ένα full-face κράνος και πολλά ακόμα αντικείμενα.

  • Η σέλα ικανοποιεί στην άνεση ειδικά όσο παραμένετε εντός της αστικής χρήσης.
  • Το κεντρικό τούνελ φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πάτωμα έχει 2 διαθέσιμες θέσεις για τα πόδια σας.
  • Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αν και full-face κράνος δεν χωρά. Αν έχετε τύπου jet, κανένα πρόβλημα.
  • Η κεντρική κονσόλα στο σύνολο της: Διακρίνεται ο keyless κεντρικός διακόπτης, η ανοιχτή και βαθιά θήκη στα αριστερά και το ντουλαπάκι δεξιά.
  • Η οθόνη άλλαξε ελαφρώς, αλλά παρέμεινε τύπου LCD:  Είναι αρκούντως ευανάγνωστη και φέρει όλες τις πληροφορίες που περιμένει κανείς από ένα scooter 125 κυβικών.
  • Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.
  • Πολύ ποιοτικά και όπως τα περιμένεις εργονομικά, τα χειριστήρια του NMAX.
  • Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει και η βαλίτσα 39 λίτρων με την οποία ήταν εφοδιασμένο το μοντέλο, η οποία χωρά με ευκολία ένα full-face κράνος και πολλά ακόμα αντικείμενα.

Ανεση-εργονομία

Ανεση: Υψηλού επιπέδου

Η πρόσβαση στην σέλα ύψους 765 χιλιοστών είναι πραγματικά παιχνιδάκι και, από την πρώτη στιγμή, καταλαβαίνεις ότι το NMAX στοχεύει να προσφέρει υψηλού επιπέδου άνεση. Το εργονομικό τρίγωνο σέλας-τιμονιού-πατώματος έχει σχεδιαστεί προσεγμένα, για την άνετη στάση του αναβάτη. Το πάτωμα προσφέρει 2 θέσεις για τα πόδια: Κεντρικά και εμπρός, σε μια «καθιστή» και «απλωτή» αντίστοιχα θέση, ανάλογα με την προτίμηση του. Και στις δύο περιπτώσεις, η τοποθέτηση των ποδιών δεν κουράζει. Το τιμόνι είναι επίσης στο σωστό ύψος και πλάτος για τα χέρια του αναβάτη και, φτάνοντας ξανά στην ίδια την σέλα, το αφρώδες της κυμαίνεται προς το μαλακό και αποδεικνύεται ιδανικής σκληρότητας για τα περισσότερα σενάρια. Παράλληλα, το μήκος της επιτρέπει την εύρεση της θέσης που σας βολεύει καλύτερα κατά μήκος της. Ιδανικά θα θέλαμε το κάλυμμα της σέλας να γλιστρά λίγο λιγότερο καθώς υπό συνθήκες, μπορεί να βρεθείτε πιο μπροστά από την αρχική σας θέση.  Ο συνεπιβάτης, από την άλλη, απολαμβάνει υψηλά επίπεδα άνεσης, ιδίως τηρουμένων των αναλογιών ενός μοντέλου της κατηγορίας. Χάρη στο μέγεθος της σέλας, ο συνεπιβάτης μπορεί ακόμα και να… πάρει την απόσταση του από τον αναβάτη , αφού το στρίμωγμα δεν περιλαμβάνεται στο λεξιλόγιο της πίσω θέσης. Το πίσω τμήμα της σέλας είναι επίσης αρκετά μαλακό και η θέση χειρολαβών και μαρσπιέ είναι προσεκτικά σχεδιασμένες για να συμβάλλουν στο αποτέλεσμα.

NMAX 125 Χώροι: 2 ντουλαπάκια στην ποδιά, ένα κράνος κάτω από τη σέλα


Το κεντρικό τούνελ φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πάτωμα έχει 2 διαθέσιμες θέσεις για τα πόδια σας.

Το κεντρικό τούνελ φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πάτωμα έχει 2 διαθέσιμες θέσεις για τα πόδια σας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα των αποθηκευτικών χώρων, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του έναν βασικό χώρο κάτω από την σέλα και δύο θήκες στην ποδιά. Ο πρώτος, μπορεί να φιλοξενήσει και ένα κράνος ανοικτού τύπου – στην δοκιμή μας,  το full-face κράνος δεν επέτρεψε στην σέλα να κλείσει.  Στην ποδιά, ο χώρος στα αριστερά του αναβάτη είναι αρκετά μεγάλος και βαθύς και χωρά εύκολα ένα μπουκάλι νερού. Παράλληλα, φέρει τροφοδοσία ρεύματος 12 Volt–θα ήταν καλύτερα, ωστόσο, να υπήρχε (και) θύρα USB, κάτι που πλέον θεωρείται standard στην κατηγορία. Η δεξιά θήκη κλείνει (αλλά δεν κλειδώνει), προοριζόμενη για αντικείμενα που θέλετε σε άμεση πρόσβαση.

To πρώτο Yamaha scooter που συνδέεται με κινητό!

Το NMAX υιοθετεί πλέον keyless σύστημα με ασύρματο πομπό, που έρχεται με νέο διακόπτη και πλήκτρα ανοίγματος, για την σέλα και την τάπα του ρεζερβουάρ. Αλλάζει και η οθόνη ενδείξεων, η οποία μάλιστα τοποθετείται σε καινούργιο «πλαίσιο» που αλλάζει δραστικά και την εμφάνιση του καντράν, στα πρότυπα της σχεδιαστικής ανανέωσης. Οι ενδείξεις είναι πολυπληθείς και αρκετά ευανάγνωστες, ενώ χάρη στους 2 μερικούς χιλιομετρητές και την ένδειξη μέσης κατανάλωσης, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του στοιχεία υπολογιστή ταξιδιού. Οι ενδείξεις εναλλάσσονται με την χρήση πλήκτρου-σκανδάλης στο αριστερό χέρι του αναβάτη. Μια συνήθεια είναι απαραίτητη, αν ψάχνετε το… σινιάλο, για το οποίο δεν υπάρχει χειριστήριο, κάτι που σαφώς θα θέλαμε.  

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αν και full-face κράνος δεν χωρά. Αν έχετε τύπου jet, κανένα πρόβλημα.

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αν και full-face κράνος δεν χωρά. Αν έχετε τύπου jet, κανένα πρόβλημα.


To ΝΜΑΧ του 2021 είναι το πρώτο scooter της Yamaha, που εξοπλίζεται με το σύστημα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο CCU. Μέσω Bluetooth και της εφαρμογής MyRide, ο αναβάτης λαμβάνει ειδοποιήσεις για εισερχόμενα μηνύματα και κλήσεις απευθείας στο καντράν (μέσω 2 φωτεινών ενδείξεων), ενώ μπορεί να αποθηκεύσει και να μοιραστεί δεδομένα από τις διαδρομές του, να εντοπίσει το scooter σε περίπτωση στάθμευσης σε πολυπληθή ή μεγάλο χώρο, αλλά και να αποθηκεύσει/προβάλλει στοιχεία συντήρησης όπως στάθμη λαδιού και μπαταρίας. Αναμφίβολα μια smart πινελιά στην όλη συμβίωση του αναβάτη με το NMAX του.

Η κεντρική κονσόλα στο σύνολο της: Διακρίνεται ο keyless κεντρικός διακόπτης, η ανοιχτή και βαθιά θήκη στα αριστερά και το ντουλαπάκι δεξιά.

Η κεντρική κονσόλα στο σύνολο της: Διακρίνεται ο keyless κεντρικός διακόπτης, η ανοιχτή και βαθιά θήκη στα αριστερά και το ντουλαπάκι δεξιά.

 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ