Yamaha ΜΤ: Οι 4 λόγοι που έγινε το πιο πολυπόθητο γυμνό

Yamaha ΜΤ: Οι 4 λόγοι που έγινε το πιο πολυπόθητο γυμνό

Μικρές μοτοσυκλέτες και scooter εξοστράκισαν σιγά-σιγά αυτή την κατηγορία στο βωμό της πρακτικότητας και της οικονομίας. Όμως η σπίθα ποτέ δεν έσβησε. Χρειαζόταν μόνο κάποιος να την μετουσιώσει σε φλόγα, λέγε με και ΜΤ.

YAMAHA: XMAX 300 με δώρο 200e αξεσουάρ!

Έπαιρνες μοτοσυκλέτα σε τιμή scooter

Είναι δύσκολο να βρεις καλή μοτοσυκλέτα και φθηνή, όμως η Yamaha χτύπησε κατευθείαν στη ρίζα του προβλήματος με κάτι επαναστατικό, ένα αρκετό προσιτό γυμνό μοντέλο με ελάχιστους συμβιβασμούς σε θέμα ποιότητας και ικανοτήτων. Τα ΜΤ-07 και 09 πρωτοεμφανίστηκαν το 2014-2015 με άπιαστη τιμή για την εποχή τους, σχεδόν 6.000 ευρώ για το 700αρι και λίγο πάνω από 8.000 ευρώ για το 900αρι. Τιμές που περισσότερο παρέπεμπαν  σε scooter ή μικρές μοτοσυκλέτες και μάλιστα σε καιρούς οικονομικής κρίσης. Οι αναμενόμενα υψηλές πωλήσεις δημιούργησαν ένα ρεύμα προς τη σειρά ΜΤ και επανέφεραν για τα καλά τις γυμνές μοτοσυκλέτες στο προσκήνιο και στη συνείδηση των αναβατών. Ακόμα και σήμερα οι τιμές της σειράς ΜΤ είναι άκρως ανταγωνιστικές, διατηρώντας το μοντέλο της Yamaha στην λίστα των πιο πολυπόθητων γυμνών της αγοράς.

Βρωμόγκαζο για σούζες και πλαγιολισθήσεις όλη μέρα

Το ΜΤ έβαλε τέλος στις αποστειρωμένες και βαρετές οικονομικές προτάσεις, συνδυάζοντας οδηγική απόλαυση και χαμηλή τιμή απόκτησης. Οι 75 ίπποι του δικύλινδρου 7αριού και οι 115 ίπποι του τρικύλινδρου 9αριού έβαζαν φωτιά στην καρδιά αλλά όχι στην τσέπη σου, αποδίδοντας άριστα στον τομέα απόλαυσης. Πιο ισορροπημένο το 07 με γεμάτη ροπή παντού και πιο άγριο το 09 με γκάζι που άναβε τα αίματα, δεν άφηναν περιθώρια για παράπονα σε όποιον ήθελε να διασκεδάσει μαζί τους, ενώ η παροιμιώδης ικανότητα τους να σηκώνουν τον μπροστινό τροχό, συνέβαλε ώστε το ΜΤ να χτυπήσει  limit-up στο χρηματιστήριο των σουζομοτοσυκλετών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υψηλή μεταπώληση και αξιοπιστία

Στην ερώτηση ποια μοτοσυκλέτα να πάρω, που να μου κάνει όλα τα κέφια χωρίς να δώσω μια περιουσία, η πρώτη σκέψη είναι το ΜΤ και όχι άδικά. Από την πρώτη στιγμή παρουσίας του στην Ελληνική αγορά έως και σήμερα, η ζήτηση παραμένει υψηλή για ένα μοντέλο που έχει γράψει ιστορία κυρίως με τις ικανότητες του στο δρόμο και έχει συζητηθεί εκτενώς σε όλα τα στέκια των αναβατών. Η 10ετής πλέον πορεία του αποδεικνύει ότι έχει αποκτήσει το δικό του κοινό το οποίο ακουμπάει ένα μεγάλο εύρος αναβατών. Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το ΜΤ αποτελεί λίρα εκατό σε θέμα αξιοπιστίας, κάτι που είναι γνωστό σε όσους ψάχνουν να το αγοράσουν ως μεταχειρισμένο αποτελώντας μια «εύκολη» υπόθεση για τον ιδιοκτήτη του σε θέμα μεταπώλησης. 

Αρχοντας της ροπής με πλήρη γκάμα από 125 έως 1000κ.εκ

Το ίδιο το όνομα MT είναι ακρωνύμιο του Master of Torque και ο στόχος της Yamaha εξαρχής ήταν να δημιουργήσει σπορτίφ γυμνές μοτοσυκλέτες, οι οποίες θα συνδύαζαν την δύναμη με τον fun χαρακτήρα που πρέπει να έχει ένα γυμνό. Από το 2014 η οικογένεια μεγάλωσε και πλέον περιλαμβάνει τα MT-125, MT-03, MT-07, MT-09, ΜΤ-10, καθώς και τις σπέσιαλ, SP εκδόσεις των δύο τελευταίων. Με περισσότερες από 250.000 πωλήσεις μόνο στη Γηραιά Ήπειρο, το MT δείχνει να πετυχαίνει με κάθε νέα απόπειρα και κάθε νέο βήμα, ενώ ειδικά στη χώρα μας έχει αγαπηθεί όσο λίγες μοτοσυκλέτες και ουσιαστικά επανέφερε τα γυμνά στην Ελλάδα.