Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
  • Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
  • Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
  • Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος

Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος

- Νέο Quikshifter 3ης γενιάς 2 ρυθμίσεων.
- Δισκόπλακες των 298χλστ & ακτινική αντλία Brembo.
- Νέος προβολέας & TFT οθόνη 5 ιντσών.
- Ηλεκτρονικά συστήματα TCS, SCS, LIF & BSR.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Νέο Quikshifter 3ης γενιάς 2 ρυθμίσεων

Η γεμάτη αυτοπεποίθηση Hyper naked Yamaha MT-09 εμφανίζεται με νέα καλούδια στον εξοπλισμό της συμπληρώνοντας ότι έλειπε από τα προηγούμενα μοντέλα. Το μοναδικό στοιχείο που μένει αναλλοίωτο είναι ο πλέον αξιόπιστος τρικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους, Crossplane κινητήρας Euro5 προδιαγραφών των 890 κυβικών εκατοστών αποδίδοντας 119 ίππους στις 10.000 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 93Nm στις 7.000σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σχέση συμπίεσης 11,5:1, είναι εδώ για να προσφέρει ατελείωτες δόσεις χαράς. Με μεικτή κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί στα 5λτ/100 χιλιόμετρα , το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 290 χιλιομέτρων. Ο στρόφαλος των 270ο μοιρών έχει «τρελές» διαθέσεις, εξασφαλίζοντας γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.  Το 6-τάχυτο κιβώτιο έχει μικρά κενά δίνοντας ανάλαφρη αίσθηση σε κάθε αλλαγή προσφέροντας πολύ καλό έλεγχο στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων, καθώς διαθέτει Quickshifter τρίτης γενιάς 2 ρυθμίσεων και συμπλέκτη ολίσθησης για πιο αναίμακτες αλλαγές των σχέσεων.

Δισκόπλακες των 298χλστ & ακτινική αντλία Brembo

Η βάση σε μία μοτοσικλέτα είναι πάντα το πλαίσιο, μιας και κουβαλάει στις πλάτες του όλα τα καλά και τα «κακά» επί του συνόλου της, για αυτό και η MT-09 είναι εξοπλισμένη με το γνωστό αλουμινένιο CF (ελεγχόμενης πλήρωσης), Deltabox, άκαμπτο πλαίσιο, που φοράει όλη η σειρά με τον CP3 κινητήρα.  Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο των 41 χιλιοστών και διαδρομής 130 χιλιοστών, με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις. Πίσω συναντάμε μία ανάρτηση με μοχλικό διαδρομής 117 χιλιοστών, που φέρει πολλαπλές ρυθμίσεις. Υπεύθυνες για το αποτελεσματικό φρενάρισμα, είναι οι 2 μπροστινές δισκόπλακες των 298 χιλιοστών και πίσω μια δισκόπλακα των 245 χιλιοστών. Η MT-09 φοράει τροχούς των 17 ιντσών με 10-ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένες για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, καταφέρνοντας να διατηρήσει χαμηλά το συνολικό της βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 193 κιλά, πλήρες υγρών. Το παιχνίδι γίνεται ξεκάθαρο στον τομέα των διαστάσεων ελαστικών, με 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, δείχνει αμέσως σε τι τερέν προσανατολίζεται να κινηθεί. Τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης που επιλέχθηκαν, είναι τα Battlax Hypersport S23 M της Bridgestone. Εξοπλισμένη με το σύστημα ασφαλείας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, θα ακινητοποιήσει την MT-09 με ασφάλεια όποτε αυτό χρειαστεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέος προβολέας & TFT οθόνη 5 ιντσών

Θεωρείται από τις πιο κύριες και βασικές αλλαγές που έγιναν στην ανανεωμένη MT-09, ο λόγος γίνεται για την έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών. Βαριέσαι εύκολα και θέλεις να βλέπεις κάποιες φορές άλλο background; Και που είναι το πρόβλημα; Πουθενά, μιας και διαθέτει 4 Interface, δίνοντάς μας την επιλογή να επιλέξουμε εμείς όποτε θελήσουμε έχοντάς το στο επιθυμητό θέμα θέασης. Τοποθετημένη με τη κατάλληλη γωνία κλίσης προς το μέρος του αναβάτη θα προσφέρει ευχάριστες ματιές στις πληροφορίες που προσφέρει, απεικονίζοντας τι σχέση έχουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων, το ρολόι, εξωτερικής θερμοκρασίας, στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, ταχύμετρο, στροφόμετρο, μέση-στιγμιαία  κατανάλωση και άλλα πολλά. “Must” αποτελεί πλέον η λειτουργία που παρέχεται μέσω της εφαρμογής My Ride να συνδέεται με το Smartphone και να μας δίνει τη δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων για email, μηνύματα και κλήσεις, αλλά και διάφορων άλλων ενδείξεων που αφορούν λειτουργικές καταστάσεις της μοτοσικλέτας, καθώς και της δωρεάν πλοήγηση μέσω της εφαρμογής Garmin StreetCross. Βέβαια, για να πλοηγηθούμε μέσα στο μενού, έχουν τοποθετηθεί νέοι διακόπτες διευκολύνοντας τη ζωή του αναβάτη, δίχως να καθιστεί δύσκολο το έργο τους, κρατώντας τον συγκεντρωμένο στην οδήγησή του. Καινούρια σχεδίασης είναι η σέλα που πλέον πήρε πόντους φέροντας 2 ξεχωριστά τμήματα, για αναβάτη και συνεπιβάτη. Επίσης, η νέα εργονομική θέση οδήγησης με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και το τιμόνι μεταβλητής διατομής, το οποίο είναι ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, θα επιτρέψουν σε κάθε αναβάτη να την φέρει στα μέτρα του. Τέλος, ο ολοκαίνουριος LED προβολέας θα ενισχύσει την επιβλητική εικόνα της και θα φωτίσει πιο δυνατά τα σκοτεινά σημεία των δρόμων.

Ηλεκτρονικά συστήματα TCS, SCS, LIF & BSR

Μια μοτοσικλέτα που είναι φτιαγμένη για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι και για μακρινά ταξίδια. Για να αυξηθούν όμως οι πτυχές των ταξιδιάρικων «ψυχών», χρειάζεται μια μικρή παραχώρηση ως προς τον τομέα της άνεσης, λόγω έλλειψης μεγάλων πλαστικών επιφανειών. Βέβαια, υπάρχουν σημαντικά αεροδυναμικά βοηθήματα προκειμένου να κάνουν λίγο πιο ευχάριστο το ταξίδι, αποβάλλοντας όσο το δυνατόν καλύτερα τον αέρα από τα πόδια μας. Μπορεί στο ταξίδι να μην τα καταφέρνει τόσο καλά από πλευρά άνεσης, αλλά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης σε αποζημιώνει και με το παραπάνω, καθώς ο μικρός όγκος της συντελεί σε διηθήσεις δίχως δισταγμούς. Μην ξεχάσουμε να τονίσουμε πόσο ευχάριστη μπορεί να γίνει η οδήγηση στα επαρχιακά κομμάτια και τους ζεστούς μήνες να λειτουργήσει θετικά η περίσσια εισροή του αέρα. Οι διαστάσεις που συντελούν σε όλο αυτό είναι στα 2.090 χιλιοστά το μήκος της, στα 820χλστ το πλάτος, στα 1.145χλστ το ύψος της και στα 1.430 χιλιοστά το μεταξόνιο. Τέλος, τα 825 χιλιοστά που είναι το ύψος της σέλας, την καθιστά προσεγγίσιμη στο να πατάμε καλά κάτω στο έδαφος, από ένα μεγάλο μέρος αναβατών και με σύμμαχο την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος που είναι στα 140χλστ, θα βοηθήσει να περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων χωρίς να βρίσκει το κάτω μέρος της. Για να ευχαριστηθούμε όλα τα παραπάνω με ασφάλεια έχει εξοπλιστεί με τα εξής συστήματα, το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS, το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού SCS, το σύστημα ελέγχου φρένων LIF και του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος ευστάθειας του πίσω τροχού λόγω έντονου φρεναρίσματος BSR, όπου για όλα αυτά ως προς τον έλεγχο τους, είναι υπεύθυνη η IMU 6 αξόνων προερχόμενη από την R1.

Η τιμή της είναι στα 11.190 ευρώ.