• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Τρακάρισμα - Ατύχημα με μοτοσυκλέτα (part 2)

Τρακάρισμα - Ατύχημα με μοτοσυκλέτα (part 2)

Επιλέγοντας τον σωστό εμπειρογνώμονα, ώστε να αποζημιωθείς στο μέγιστο.

Μετά από ένα τρακάρισμα στις περισσότερες περιπτώσεις απαιτείται γνωμάτευση ειδικού και αν είστε εσείς το ζημιωθέν μέρος, έχετε ελεύθερη επιλογή να ορίσετε τον εκτιμητή που εκπροσωπεί καλύτερα τα συμφέροντά σας. Ο ειδικός που προσλαμβάνετε θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και το πλαίσιο των μοτοσυκλετών, ώστε να υποδείξει με ακρίβεια τα εξαρτήματα που έχουν επηρεαστεί από το τρακάρισμα. Επιπλέον θα πρέπει να έχει τον κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό προκειμένου να εντοπίσει κρυφές ζημιές, π.χ. στο πλαίσιο ή τον κινητήρα και να το καταγράψει.

Η σημασία του καλού εμπειρογνώμονα φαίνεται από το καθεστώς που ισχύει στη Γερμανία, καθώς ο χαρακτηρισμός “ειδικός” δεν προστατεύεται νομικά. Ως αποτέλεσμα ακόμα και κάποιος που δεν έχει τα απαραίτητα προσόντα μπορεί να παρουσιάζει τον εαυτό του ως ειδικό και να δραστηριοποιείται στην αγορά. Προκειμένου να διακριθούν οι πραγματικοί εμπειρογνώμονες, η Γερμανική νομοθεσία προβλέπει διορισμούς στο δημόσιο και πιστοποιεί ότι ένας επαγγελματίας έχει ιδιαίτερα προσόντα σε έναν συγκεκριμένο τομέα ειδικότητας. Έτσι, οι εμπειρογνώμονες που που διορίζονται δημόσια ορκίζονται να ενεργούν ανεξάρτητα και αμερόληπτα σε περίπτωση ατυχήματος.

Μόνο εμπειρογνώμονες με εξαιρετικές ικανότητες διορίζονται δημόσια και για να γίνει αυτό υποβάλλονται σε εκτενή δοκιμαστική διαδικασία. Επίσης, το έργο τους βρίσκεται υπό τη συνεχή παρακολούθηση της υπηρεσίας που έχει αναθέσει το κράτος (π.χ. το αντίστοιχο βιομηχανικό επιμελητήριο). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα κι αν έχει διοριστεί στο δημόσιο ένας εμπειρογνώμονας, μπορεί ανά πάσα στιγμή να χάσει τη δουλειά του, εάν τα προσόντα του δεν πληρούν τις εκάστοτε προϋποθέσεις. Ένα ακόμα στοιχείο που διασφαλίζει την αποτελεσματικότητά τους είναι το γεγονός ότι ελέγχεται η αξιοπιστία τους και η ακεραιότητά τους.

Οι εμπειρογνώμονες που έχουν διοριστεί στο δημόσιο, δεν συντάσσουν μόνο εκθέσεις που καθορίζουν τα γεγονότα και τις αιτίες που οδήγησαν σε ένα τρακάρισμα. Συμβουλεύουν, παρακολουθούν, αξιολογούν και αναθεωρούν όταν χρειάζεται. Ως αποτέλεσμα, όποιος προσλαμβάνει δημόσια διορισμένους και ορκωτούς εμπειρογνώμονες λαμβάνει ασφάλεια για επιχειρηματικές, δικαστικές και ιδιωτικές αποφάσεις και αυτό ακριβώς ήταν που ώθησε τον Γερμανό νομοθέτη τους να καθιερώσει, καθώς διευκολύνει τις εταιρείες, τα δικαστήρια και τους καταναλωτές, αφού εγγυάται ότι η πραγματογνωμοσύνη πληροί υψηλά πρότυπα.

Ευχαριστούμε θερμά τη MotoCert για τις πολύτιμες πληροφορίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η MotoCert έφερε στην Ελλάδα το πιο ακριβές σύστημα μέτρησης πλαισίου και γεωμετρίας του κόσμου και δίνει πιστοποιημένες απαντήσεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας ή του scooter σου. Το σύστημα μέτρησης mega-m.a.x της MotoCert μετρά το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας και ελέγχει για αποκλίσεις από τα νούμερα του κατασκευαστή. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζεται να αποσυναρμολογηθεί η μοτοσυκλέτα μιας και οι μετρήσεις γίνονται ηλεκτρονικά από κάμερες και λέιζερ. Δεν χρειάζεται κάποιος να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα σου, αφού οι μετρήσεις γίνονται στατικά στο μονό ή το διπλό σταντ.     

Κλείσε σήμερα ραντεβού και μια από τις κινητές μονάδες της MotoCert θα βρεθεί σε έναν από τους 288 συνεργάτες που εσύ θα επιλέξεις.

Δες εδώ με 1 κλικ το κόστος κάθε υπηρεσίας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

www.motocert.gr

Τρακάρισμα - Ατύχημα με μοτοσυκλέτα

  • Ο εμπειρογνώμονας θα πρέπει να σκαμπάζει από μοτοσυκλέτες.
  • Υπάρχει ειδικός εξοπλισμός που μπορεί να εντοπίσει κρυφές βλάβες.

Είχες ποτέ κάποιο ατύχημα με τη μοτοσυκλέτα σου; Αποζημιώθηκες τελικά;