Μπορεί να είναι cruiser αλλά όπως κάθε Ducati στρίβει υποδειγματικά, με αποτέλεσμα οι 41 μοίρες κλίσης που ανακοινώνει η εταιρία να έρχονται εύκολα.

Ναι, σηκώνει σούζα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία...

Οδηγώντας

Η εμφάνιση της σε προδιαθέτει κατάλληλα για αυτό που θα ακολουθήσει οδηγώντας την Diavel και ο χαρακτηριστικός δικύλινδρος ήχος από  τον κινητήρα αυξάνει την προσμονή. Ως δια μαγείας όμως αρκούν μερικά λεπτά πάνω στη σέλα του για να διαπιστώσεις ότι το τέρας των 1262 κυβικών είναι πολύ πιο φιλικό από ότι περίμενες. Υπεύθυνος για αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό ο κινητήρας, καθώς η λειτουργία του επιτρέπει να κινηθείς σε χαλαρούς  ρυθμούς ακόμα και στην πόλη, μιας και  τα σκορτσαρίσματα  που χαρακτήριζαν τους μεγάλους δικύλινδρους έχουν εξαλειφθεί σε σημείο που πλέον προσδίδουν μόνο χαρακτήρα και όχι εκνευρισμό. Βολτάροντας στο αστικό περιβάλλον το βάρος των 244 κιλών (γεμάτη) δεν θα σταθεί εμπόδιο, καθώς το εξαιρετικό της ζύγισμα το κάνει να περνά απαρατήρητο. Το φάρδος του τιμονιού επιτρέπει τις διελεύσεις ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ενώ το κόψιμό του επαρκεί για τις απαραίτητες μανούβρες οι οποίες μόνο στις πολύ μικρές ταχύτητες δεν γίνονται τόσο πρόθυμα λόγω του φαρδύ πίσω ελαστικού. 


Όταν αναπτύξεις ταχύτητα απλώς το ξεχνάς και απολαμβάνεις την σταθερότητα που προσφέρει, η οποία σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο κάνουν την Diavel να στρίβει σαν γνήσια  Ducati. Οι αναρτήσεις προσφέρουν σωστή πληροφόρηση χωρίς να σου ¨κόβουν¨ την μέση και η πρόσφυση των ελαστικών της Pirelli σε αφήνει να εξερευνήσεις με ασφάλεια τα όρια,  διαπιστώνοντας ότι  οι 41 μοίρες που δηλώνει η εταιρία έρχονται αρκετά εύκολα. Μόνο όταν τα μαρσπιέ ξύσουν την άσφαλτο θα θυμηθείς ότι δεν οδηγείς superbike αλλά μια power cruiser με πολλή power και αποθέματα ροπής που κάνουν πολλά superbike να ψάχνονται στα φανάρια και όχι μόνο. Τα 3,4 δλ που χρειάζεται για να φτάσει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα, τα 11 δλ για τα 200χλμ αλλά και τα 265χλμ τελικής που βλέπεις στο κοντέρ (αν αντέχεις την αντίσταση του αέρα) είναι απλώς ενδεικτικά νούμερα των δυνατοτήτων της, καθώς  η αίσθηση επιτάχυνσης που βιώνεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού δύσκολα περιγράφεται με αριθμούς.  

Στο ίδιο επίπεδο κινούνται και τα φρένα τα οποία εκτός από κορυφαία αποτελεσματικότητα (36 μέτρα 100-0χλμ/ώρα) έχουν πάντα την αίσθηση που χρειάζεσαι σε όλη την διαδρομή της μανέτας ανεξάρτητα από τον ρυθμό που οδηγείς. Στα modes touring και Urban, η δύναμη του κινητήρα εξακολουθεί να πλεονάζει, όμως η  απόκριση γίνεται πιο γλυκιά ώστε εσύ να απολαμβάνεις την ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο ή τις χαλαρές βόλτες και οι γύρω σου την ξεχωριστή ομορφιά της  νέας Diavel που πραγματικά μπορεί να μεταμορφώνεται κατ εντολή σου, από άνετο cruiser σε πραγματικό superbike.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ