Ροπάτος φιλικός και εκρηκτικός όταν το απαιτήσεις, ο νέος κινητήρας ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της Diavel. Οι λαιμοί των εξατμίσεων κρύβονται περίτεχνα στο κάτω μέρος χωρίς να αλλοιώνουν την σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.

    Κινητήρας

    Ο Testastretta DVT μας είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο στη Multistrada 1260 όσο και στην XDiavel, έχοντας χαρακτηριστικά που ταιριάζουν γάντι και στην Diavel. 1262 κυβικά, δύο κύλινδροι με διάταξη L 90Ο και δυο μπουζί ανά κύλινδρο, δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων και απόδοση που πλέον αγγίζει τους 159 ίππους με 13 κιλά ροπής, υπόσχονται επιδόσεις που μόνο με Superbike μπορούν να συγκριθούν χωρίς να στερείται φιλικότητας. Ο έλεγχος του γκαζιού πραγματοποιείται από το ηλεκτρονικό σύστημα Ride by wire μέσω 3 χαρτογραφήσεων διαφορετικής απόδοσης (Sport, Touring και Urban) που συνεργάζονται με την IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας) της Βosch έχοντας ξεχωριστές ρυθμίσεις για  το traction, το wheelie αλλά και το launch control . 


    Φυσικά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά ανεξάρτητα το mode που έχει επιλέξει ώστε να τα φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου. Την δύναμη διαχειρίζεται ένα 6τάχυτο κιβώτιο με μονόδρομο συμπλέκτη, ενώ η κίνηση μεταδίδεται με αλυσίδα και όχι με ιμάντα όπως στην περίπτωση της  XDiavel. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι τα μεγάλα διαστήματα service τα οποία έρχονται κάθε 15.000 χλμ για την τυπική συντήρηση και κάθε 30.000χλμ για την ρύθμιση των βαλβίδων. Αν και δύσκολα αντιστέκεσαι στον εκρηκτικό του χαρακτήρα για να κρατάς τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης χαμηλά, τα 7,2 λίτρα / 100χλμ που είδαμε στην διάρκεια της δοκιμής είναι απόλυτα λογικό νούμερο για την κατηγορία. Αύξησε την ισχύ της Ducati Diavel 1260 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ