Με μικρές απώλειες, αλλά χωρίς σημάδια μεγάλης υποχώρησης συνεχίζουν οι ταξινομήσεις δικύκλων στην χώρα μας, με τα δεδομένα για τον Αύγουστο να γίνονται διαθέσιμα. Δείτε περισσότερα.
Το 2020 είναι μια χρονιά-πρόκληση για τις παγκόσμιες αγορές μοτοσυκλετών, αφού ο κορωνοϊός προκάλεσε άνευ προηγουμένου αναταραχή στις αγορές. Όμως, η μοτοσυκλέτα δείχνει ότι είναι το όχημα προτίμησης για την μετά καραντίνας εποχή και η ελληνική αγορά δείχνει ότι κρατιέται στο ύψος της.
Πιο συγκεκριμένα, για τον Αύγουστο του 2020 σημειώθηκαν 2.892 ταξινομήσεις δικύκλων άνω των 50 κ.εκ., σημαίνοντας μια μείωση της τάξης του -9,3% σε σχέση με τον περσινό μήνα. Η εικόνα δείχνει ότι η αγορά δικύκλου δεν χάνει σημαντικά σε σχέση με πέρσι, ειδικά αν την συγκρίνουμε με αυτή του αυτοκινήτου, που σημειώνει απώλειες της τάξης του -28,6% για τον Αύγουστο (και -39,1% για το 1ο οκτάμηνο του 2020).
Παράλληλα, από την αρχή του έτους, έχουν ταξινομηθεί συνολικά 23.785 δίκυκλα, ενδεικνύοντας μια μείωση 14,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, όποτε ταξινομήθηκαν 27.928 μοτοσυκλέτες.
Μείνετε συντονισμένοι και για την αναλυτική ματιά στις ταξινομήσεις ανά κατηγορίες, που θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες.