Αεραγωγοί σε κάθε πλευρά

Η σχεδίαση των πλαστικών είναι αιχμηρή.

Τα πράγματα σοβαρεύουν

Η CFMoto βελτιώνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και αν το πρωτότυπο V.02-NK, που παρουσίασε βγει σε παραγωγή, θα έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός.

Το concept παρουσιάστηκε στην Κίνα και ελάχιστες πληροφορίες έχουν γίνει γνωστές, αλλά η εταιρεία φαίνεται να θέλει να προχωρήσει σε μια έκδοση παραγωγής στο μέλλον. Το εντυπωσιακό είναι ότι θα διαθέτει V2 κινητήρα, αντί για 2κύλινδρο σε σειρά όπως συνηθίζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές. Η CFMoto λέει ότι δουλεύει πάνω σε κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού και μάλιστα αυτός που φοράει το πρωτότυπο μοιάζει πολύ με αυτόν του RC8 της KTM. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε μια μοτοσυκλέτα με περισσότερα από 1000 κυβικά.

Για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες μπορούμε να βασιστούμε μόνο στις φωτογραφίες, οι οποίες δείχνουν μονόμπρατσο ψαλίδι και μεγάλους αεραγωγούς σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες και η γενικότερη σχεδίαση των πλαστικών είναι αιχμηρή και θυμίζει τις μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ. Επίσης, βλέπουμε δαγκάνες φρένων της Brembo και πιρούνι της Ohlins, στοιχεία που ελπίζουμε να περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής. Η χρήση υψηλής ποιότητας Ευρωπαϊκών περιφερειακών μπορεί να δώσει στη μοτοσυκλέτα το κύρος που λείπει από τις μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Κίνα.