Με τη σοφία του χρόνου στη διάθεσή μας μπορούμε πλέον να
αναγνωρίσουμε την παρουσίαση του MP3 από την Piaggio το 2006 ως ένα ιστορικό γεγονός σε όλο του το μεγαλείο. Το
πρώτο τρίκυκλο scooter μαζικής παραγωγής από την Ιταλική εταιρεία έκανε γνωστό στο ευρύ
κοινό το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρουν οι δύο μπροστινοί τροχοί,
χρησιμοποιώντας μια διάταξη αρθρωτού παραλληλογράμμου που επιτρέπει στο MP3 να πλαγιάζει στις
στροφές.
Η σχολή αυτή γέννησε νέα μοντέλα και εμπλούτισε με φρέσκιες
τεχνολογίες τις αρθρώσεις του μπροστινού, όλα όμως μοιράζονται έναν κοινό
παρονομαστή: Πλαγιάζουν στη στροφή. Αυτό το γεγονός είναι εξαιρετικά σημαντικό
διότι επιτρέπει στον μοτοσυκλετιστή να αισθάνεται οικεία στη σέλα του scooter του,
ενώ το γεγονός πως μπορούν να επιτύχουν μεγάλες γωνίες κλίσης με σχετική
ασφάλεια σημαίνει πως αμβλύνουν σημαντικά τον παράγοντα "διασκέδαση"
δίχως να απαιτούν απαραιτήτως προχωρημένες γνώσεις ή ρίσκα από τον αναβάτη
τους.
Σήμερα η κατηγορία αυτή έχει αποκτήσει την αναμενόμενη
πολυμορφία της, καθώς στο παιχνίδι έχουν μπει κι άλλοι κατασκευαστές εκτός της Piaggio. Μια σημαντικότατη
εξέλιξη στάθηκε η δημιουργία των LT μοντέλων, τα οποία εκμεταλλεύονται μια διάταξη της νομοθεσίας
που λέει πως από μια τιμή μετατροχίου (η απόσταση ανάμεσα στα κέντρα των δύο
μπροστινών τροχών) και πάνω το όχημα θεωρείται αυτοκίνητο και όχι μοτοσικλέτα,
υπό την προϋπόθεση να διαθέτει πετάλι φρένου στο πόδι. Το σημαντικό προσόν για
τα τρίκυκλα που αποκτούν το διακριτικό LT είναι το ότι πλέον αρκεί το δίπλωμα
αυτοκινήτου για να οδηγήσεις νόμιμα, προσελκύοντας έτσι κοινό από τον ανάλογο
χώρο δίχως ένα από τα βασικότερα αποτρεπτικά προβλήματα: Την έκδοση διπλώματος
μοτοσικλέτας.
Παράλληλα, όλα τα τρίτροχα της παρουσίασης αυτής δεν έχουν
σοβαρό πρόβλημα στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρώντας εκεί που θα μπει
ένα φαρδύ mega scooter
ή μια ανάλογα μεγάλη μοτοσικλέτα.
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.