Kawasaki Versys 650

    Τιμή: 8.990 ευρώ
    Αυτονομία: 382 χιλιόμετρα

    Το Versys παραμένει μια εξαιρετική επιλογή ως πολυεργαλείο. Θα σε πάει καθημερινά στη δουλειά ξεκούραστα, διασκεδαστικά, αξιόπιστα και οικονομικά. Θα ταξιδέψει μακριά ή κοντά, μονοκάβαλο ή δικάβαλο, φορτωμένο ή όχι. Θα αποζημιώσει σε οποιοδήποτε στριφτερό δρόμο και θα σε μάθει λίγα παραπάνω πράγματα για τη σπορ συμπεριφορά. Το Versys μοιράζεται μια κοινή εμφανισιακή ταυτότητα με το μεγαλύτερο αδερφό του, όντας πιο δυναμικό και σύγχρονο. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για ισχυρότερες χαμηλές και μεσαίες.



    Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο έχουμε περίπου 5 επιπλέον άλογα 500 στροφές ψηλότερα (69 στις 8.500 το μοντέλο του 2015, 64 στις 8.000 το προηγούμενο), ενώ η μέγιστη ροπή έχει ακόμη μεγαλύτερη μετακίνηση προς τα πάνω στο στροφόμετρο: 6,5 χιλιογραμμόμετρα και στις δύο εκδοχές του κινητήρα, όμως στις 7.900 σ.α.λ. πλέον από 7.000 πριν. Στην πόλη το Versys μετατρέπεται σε ένα υπάκουο μαγικό χαλί, καταπίνει λακούβες, ξεκολάει σβέλτα όποτε γυρίσεις χορταστικά τη γκαζιέρα και σταματά αποφασιστικά. Το ABS είναι εξαιρετικό, γρήγορο και διακριτικό δίχως χαζές, αχρείαστες επεμβάσεις. Στο ταξίδι η μοτοσικλέτα μπορεί να κρατά μια μέση ταχύτητα της τάξης των 120 ως 140 όλη μέρα. Βγαίνοντας για μια στριφτερή διαδρομή, ο δυναμικός χαρακτήρας του είναι πάντα παρών, αν και το σύνολο των αλλαγών της Kawasaki έχουν λειάνει τις αιχμές της σπορ συμπεριφοράς του.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Στεφανος

      Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο.. Εχω το Tracer 700. Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη.. Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα 2α > 25/30χλμ/ω 3η > 45χλμ/ω 4η > 60χλμ/ω 5η > 75χλμ/ω 6η > 85/90χλμ/ω Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα... Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις.. Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ. Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!??? Που το ειδατε?? 330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα.. Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι.. Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας? Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια? Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα. Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο.. Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ) Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι. Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια. Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..

        34
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.

          4