Honda NC 750 X DCT

    Τιμή: 9.350 ευρώ
    Αυτονομία: 328 χιλιόμετρα

    Το X καλύπτει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Σχεδιαστικά έχει εφαρμοστεί συνολικά στην μοτοσυκλέτα, ένα φίλτρο δυναμικότητας, με πιο έντονες γραμμές και μια πιο δυναμική και luxury αίσθηση. Το μεγάλο ατού του NC 750 X στον πρακτικό τομέα δεν είναι άλλο από τον αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων στην θέση, που σε μια συμβατική μοτοσικλέτα βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και όχι μόνο και πραγματικά λύνει τα χέρια του αναβάτη στο θέμα της αποθήκευσης αντικειμένων, θυμίζοντας scooter σε επίπεδο πρακτικότητας. Ο κινητήρας αποδίδει 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή του βρίσκεται στα 6,9 kg-m, στις 4.750σ.α.λ. Τα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν εκ πρώτης, αλλά έχει μεγάλη σημασία το πώς και που αποδίδονται αυτά.



    Το DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του. Στην πόλη το NC 750 X θα κινηθεί με μεγάλη άνεση, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον αναβάτη του ακόμα και όταν η κίνηση πυκνώσει αρκετά. Το DCT, προσδίδει χαρακτηριστικά ομαλής ροής ανάμεσα στην κίνηση, ενώ το καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας επιτρέπει να κινείται κανείς με πολύ λίγα χιλιόμετρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το νέο SDBV πιρούνι προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες άψογα και «αναλογικά», όντας μαλακό και δεκτικό στο αρχικό τμήμα της διαδρομής του και πιο σκληρό προς το τέρμα του. Στις πιο μακρινές εξορμήσεις, για μια ακόμη φορά η μοτοσικλέτα προσαρμόζεται με χαρακτηριστική ευκολία. Ικανή να διατηρεί ταχύτητες της τάξεως των 150 χλμ. / ώρα επί μακρόν και με αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις, βάζει και τον τουρισμό στην λίστα των δυνατοτήτων της. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Στεφανος

      Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο.. Εχω το Tracer 700. Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη.. Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα 2α > 25/30χλμ/ω 3η > 45χλμ/ω 4η > 60χλμ/ω 5η > 75χλμ/ω 6η > 85/90χλμ/ω Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα... Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις.. Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ. Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!??? Που το ειδατε?? 330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα.. Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι.. Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας? Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια? Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα. Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο.. Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ) Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι. Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια. Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..

        34
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.

          4