Τιμή: 3.990 ευρώ
Το Beverly 300 δανείζεται χαρακτηριστικά στοιχεία προηγούμενων μοντέλων με σκοπό να τα εκσυγχρονίσει και, με την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνεις ότι το έχει πετύχει. Το μοτέρ των 278 κ.εκ. είναι γραμμικό σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας του, γεγονός που σημαίνει ότι θα ικανοποιήσει με το παραπάνω και στις χαμηλές σ.α.λ.. Η ροπή του το κάνει σπιρτόζικο, ειδικά στις εκκινήσεις, ενώ η ζωντάνια δεν πρόκειται να λείψει από το Beverly, μέχρι και την τελική του.
Το Beverly
συγκαταλέγεται στην υποκατηγορία των scooter 300 κ.εκ. που μπορούν να
φιλοξενήσουν ένα full face ή δύο jet κράνη κάτω από τη σέλα τους. Ο χώρος κάτω
από αυτή είναι επαρκέστατος, ενώ η βοήθεια από τους περιφερειακούς χώρους
παραμένει σημαντική. Στο ντουλαπάκι της ποδιάς θα χωρέσουν αρκετά
μικροπράγματα, ενώ ο αναδιπλούμενος γάντζος θα αναλάβει να μεταφέρει μια
τσάντα. Τέλος, η σχάρα παραμένει χρήσιμη, καθώς μπορεί να αυξήσει τις
μεταφορικές δυνατότητες του scooter.
Η άνεση ξεκινά από τη
σέλα με το πλούσιο αφρώδες υλικό της, παράπονο δεν θα ακουστεί ούτε από τον
συνεπιβάτη, στον οποίο αναλογεί ένα μεγάλο μέρος αυτής. Το μοναδικό παράπονο θα
έρθει στις μεγάλες ταχύτητες, όταν η μηδαμινή προστασία από τον αέρα θα
ενοχλήσει αναβάτη και συνεπιβάτη απαιτώντας μια ψηλότερη ζελατίνα.
Το σύστημα των
αναρτήσεων του Beverly 300 περιλαμβάνει ένα πιρούνι 35 χιλ. και πίσω διπλά
αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Η αίσθηση που θα δώσουν στον
αναβάτη είναι στιβαρή, στοιχείο θετικό για τις πιο sport διαθέσεις του
μοντέλου. Και στον τομέα της αίσθησης, οι αναρτήσεις ικανοποιούν, ενώ το μόνο
παράπονο θα έρθει σε πραγματικά κακό οδόστρωμα, όπου ο αναβάτης θα νιώσει
κάποια χτυπήματα στη μέση του. Το Beverly μπορεί να περηφανεύεται και για
ένα ρεκόρ: τον μεγαλύτερο δίσκο στην κατηγορία του, με διάμετρο 300 χιλ. Σε
συνδυασμό με την τρόμπα των 12 χιλ., τα βασικότερα χαρακτηριστικά ενός φρένου,
η δύναμη και η αίσθηση, έχουν δεχθεί μια μικρή, πλην σημαντική, βελτίωση.
Με το άνοιγμα του
γκαζιού, το Beverly θα εκκινήσει δυναμικά, χωρίς όμως να τρομάξει τον αναβάτη
του. Ήδη από το χαμηλό φάσμα στροφών, η λειτουργία του είναι γεμάτη και οι
καλές εντυπώσεις θα συνεχιστούν όσο τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν, καθώς
η ισχύς έρχεται άφθονη και με γλυκό τρόπο. Μέσα στην πόλη, το Beverly θα τα
καταφέρει μια χαρά. Η αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη είναι αέρινη και
παράλληλα στιβαρή. Έξω από την πόλη, το Beverly θα παραμείνει σταθερό, ακόμη
και κοντά στην τελική του. Τα 135 χλμ/ώρα που θα αποτελέσουν την τελική ένδειξη
στο κοντέρ του, είναι ικανοποιητικά για μικρά ταξιδάκια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4Β |
Χωρητικότητα: |
278 κ.εκ. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
22/7.250 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω:
|
Δ/300 χλστ. - Δ/240 χλστ. |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
12,5 |
Βάρος (κιλά): |
165 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr