Τιμή: 3.890 ευρώ
Το Peugeot Geopolis είναι όμορφο με αντικειμενικά κριτήρια,
έχοντας μια σχεδιαστική ταυτότητα που το κάνει να ξεχωρίζει, χωρίς να γίνεται
υπερβολικό ή εκκεντρικό. Η εμπειρία από την -εξαιρετικά απαιτητική και άκρως
ανταγωνιστική- σχεδίαση αυτοκινήτων είναι προφανώς ένα σημαντικό όπλο στα χέρια
των ανθρώπων της Peugeot. Η σχεδίαση του Geopolis εκπέμπει ένα «φινετσάτο
δυναμισμό» που κάθε άλλο παρά ξεπερασμένος είναι. Το αδιαμφισβήτητο κάλος του
Geopolis 300, υποστηρίζεται και από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που
αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας.
Όπως όμως και ο προκάτοχος του των 250 κ.εκ., το Geopolis 300 RS δεν αναλώνεται
μονάχα στην εμφάνιση, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και
άνεσης. Οι μεγάλοι σε διάμετρο τροχοί, σε συνδυασμό με τις πολύ καλές
αναρτήσεις, έχουν ως αποτέλεσμα μια μοναδική ποιότητα κύλισης, που παρόμοια της
δε συναντάται στη κατηγορία! Το Geopolis μετατρέπει σε παχιά μοκέτα στους
άθλιους δρόμους μας, αποσβένοντας τις κακοτεχνίες με έναν μοναδικό τρόπο, χωρίς
όμως αυτό να σημαίνει ότι οι αναρτήσεις του αδυνατούν να ανταποκριθούν σε
γρήγορους ρυθμούς.
Ανοίγοντας το γκάζι και επιχειρώντας να κινηθεί κάποιος σβέλτα, θα διαπιστώσει
ότι δεν έχει μπει τυχαία η κατάληξη «RS» στην ονομασία του Geopolis. Σταθερό,
υπάκουο και με σίγουρο πάτημα, το 300άρι της Peugeot μπορεί να προσφέρει
διασκέδαση αν του ζητηθεί χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό του. Αν τα πράγματα
«ξεφύγουν», τη κατάσταση μπορούν να σώσουν τα εκπληκτικά φρένα, επιβραδύνοντας
το scooter με ασφάλεια.
Ο κινητήρας είναι ο γνώριμός μας Quasar της Piaggio, ο ίδιος που συναντάμε και στα Beverly και Carnaby 300. Τα χαρακτηριστικά αυτού του
κινητήρα είναι λίγο-πολύ γνωστά, ροπάτη λειτουργία από τις πολύ χαμηλές
στροφές, ικανοποιητική τελική ταχύτητα και λογική κατανάλωση. Η αποδεδειγμένης
αξιοπιστία μονάδα ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση θετικά, είτε πρόκειται για χαλαρή
αστική μετακίνηση, είτε για γρήγορους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης.
Σε ότι αφορά στη πρακτικότητα, το Geopolis 300 περιλαμβάνει στοιχεία όπως,
ντουλαπάκι με κλείδωμα στη ποδιά, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα (όπου
χωράει ένα jet κράνος), παροχή ρεύματος 12V για κινητό ή GPS και συναγερμό με immobilizer.
Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι διαθέτει μια μικρή
ζελατίνα η οποία μπορεί να κάνει τη διαφορά προσφέροντας λίγη αεροδυναμική
βοήθεια στον αναβάτη όταν κινείται σε ανοικτό δρόμο με το γκάζι άπλετα ανοικτό.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4β |
Χωρητικότητα (κ.εκ.): |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
22/7.250 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω:
|
Δ/263 χλστ. - Δ/226 χλστ. |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
13,5 |
Βάρος (κιλά): |
159 |
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.