Τιμή: 3.890 ευρώ
Το Peugeot Geopolis είναι όμορφο με αντικειμενικά κριτήρια,
έχοντας μια σχεδιαστική ταυτότητα που το κάνει να ξεχωρίζει, χωρίς να γίνεται
υπερβολικό ή εκκεντρικό. Η εμπειρία από την -εξαιρετικά απαιτητική και άκρως
ανταγωνιστική- σχεδίαση αυτοκινήτων είναι προφανώς ένα σημαντικό όπλο στα χέρια
των ανθρώπων της Peugeot. Η σχεδίαση του Geopolis εκπέμπει ένα «φινετσάτο
δυναμισμό» που κάθε άλλο παρά ξεπερασμένος είναι. Το αδιαμφισβήτητο κάλος του
Geopolis 300, υποστηρίζεται και από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που
αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας.
Όπως όμως και ο προκάτοχος του των 250 κ.εκ., το Geopolis 300 RS δεν αναλώνεται
μονάχα στην εμφάνιση, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και
άνεσης. Οι μεγάλοι σε διάμετρο τροχοί, σε συνδυασμό με τις πολύ καλές
αναρτήσεις, έχουν ως αποτέλεσμα μια μοναδική ποιότητα κύλισης, που παρόμοια της
δε συναντάται στη κατηγορία! Το Geopolis μετατρέπει σε παχιά μοκέτα στους
άθλιους δρόμους μας, αποσβένοντας τις κακοτεχνίες με έναν μοναδικό τρόπο, χωρίς
όμως αυτό να σημαίνει ότι οι αναρτήσεις του αδυνατούν να ανταποκριθούν σε
γρήγορους ρυθμούς.
Ανοίγοντας το γκάζι και επιχειρώντας να κινηθεί κάποιος σβέλτα, θα διαπιστώσει
ότι δεν έχει μπει τυχαία η κατάληξη «RS» στην ονομασία του Geopolis. Σταθερό,
υπάκουο και με σίγουρο πάτημα, το 300άρι της Peugeot μπορεί να προσφέρει
διασκέδαση αν του ζητηθεί χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό του. Αν τα πράγματα
«ξεφύγουν», τη κατάσταση μπορούν να σώσουν τα εκπληκτικά φρένα, επιβραδύνοντας
το scooter με ασφάλεια.
Ο κινητήρας είναι ο γνώριμός μας Quasar της Piaggio, ο ίδιος που συναντάμε και στα Beverly και Carnaby 300. Τα χαρακτηριστικά αυτού του
κινητήρα είναι λίγο-πολύ γνωστά, ροπάτη λειτουργία από τις πολύ χαμηλές
στροφές, ικανοποιητική τελική ταχύτητα και λογική κατανάλωση. Η αποδεδειγμένης
αξιοπιστία μονάδα ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση θετικά, είτε πρόκειται για χαλαρή
αστική μετακίνηση, είτε για γρήγορους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης.
Σε ότι αφορά στη πρακτικότητα, το Geopolis 300 περιλαμβάνει στοιχεία όπως,
ντουλαπάκι με κλείδωμα στη ποδιά, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα (όπου
χωράει ένα jet κράνος), παροχή ρεύματος 12V για κινητό ή GPS και συναγερμό με immobilizer.
Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι διαθέτει μια μικρή
ζελατίνα η οποία μπορεί να κάνει τη διαφορά προσφέροντας λίγη αεροδυναμική
βοήθεια στον αναβάτη όταν κινείται σε ανοικτό δρόμο με το γκάζι άπλετα ανοικτό.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4β |
Χωρητικότητα (κ.εκ.): |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
22/7.250 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω:
|
Δ/263 χλστ. - Δ/226 χλστ. |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
13,5 |
Βάρος (κιλά): |
159 |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025