Τιμή : 4.850 ευρώ (ABS: 5.350, ABS SPORTY: 5.500)
Το SH είναι από εκείνα τα scooter που «κουμπώνεις» επάνω του, ανεξάρτητα από το σωματότυπό σου. Η σέλα με το εξαιρετικό αφρώδες και την αντιολισθητική επένδυση δε θα κουράσει ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης νιώθει επίσης πολύ άνετα και πέρα από τα μεγάλα αναδιπλούμενα μαρπσιέ και τις πρακτικές χειρολαβές της σχάρας έχει στη διάθεσή του και το μαξιλαράκι του top case. Στην έκδοση top box το SH τα καταφέρνει καλά και στον αποθηκευτικό χώρο, αφού θα χωρέσει με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου.
Το μοτέρ του SH είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο και ήσυχο,
συνδυάζεται με ένα άψογο CVT κιβώτιο και το αποτέλεσμα είναι απλά αψεγάδιαστο.
Πολύ γρήγορες και προοδευτικές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει με
ένα ή δύο άτομα στη σέλα. Τα 120 χλμ/ώρα τα έχει για πλάκα, πανεύκολα έρχονται
και τα 140, ενώ με λίγη υπομονή θα «κοφτάρει» λίγο πριν την ένδειξη των 160.
Για τα εξαιρετικά φρένα του ιαπωνικού scooter δεν χρειάζεται
να πούμε πολλά. Χάρη στη συνδυασμένη λειτουργία τους αλλά και την παρουσία του
ABS θα σταματήσουν το SH γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια κάτω από οποιεσδήποτε
συνθήκες.
Εντός των τειχών, το πολύ καλό ζύγισμα κρύβει εξαιρετικά το
βάρος και σε συνδυασμό με το «κοφτερό» τιμόνι και το μικρό του πλάτος μπορείς
να κινηθείς με εκπληκτικές ταχύτητες ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Οι αναρτήσεις,
χωρίς να είναι μαλακές και παρά τη σχετικά μικρή τους διαδρομή, φιλτράρουν
σωστά τις ανωμαλίες και προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης. Ακόμη και στην
σπάνια περίπτωση που θα τερματίσουν το κάνουν με τέτοιο τρόπο που δεν θα
ενοχλήσει τους επιβαίνοντες.
Το SH μπορεί να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του αναβάτη του. Θέλετε να κινηθείτε χαλαρά στο κέντρο της πόλης και βόλτα με το έτερο ήμισυ; Κανένα πρόβλημα. Είστε μόνος και θέλετε να φτάσετε γρήγορα στον προορισμό σας; Το SH σας κλείνει πονηρά το μάτι βγάζει φτερά και με το γκάζι στο στοπ του γίνεται καπνός σε κάθε φανάρι αφήνοντας γρήγορα πίσω του ΟΛΟΥΣ τους άλλους χρήστες του δρόμου. Η γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο σαφώς και είναι στις δυνατότητές του και σε καλής ποιότητας οδόστρωμα δε θα δυσκολευτεί να καθόλου να πάρει μεγάλες κλίσεις προσφέροντας σιγουριά.
Στον αυτοκινητόδρομο το SH θα τα καταφέρει πολύ καλά και εφόσον τοποθετήσετε και την έξτρα ζελατίνα θα διατηρείτε πολύ εύκολα υψηλές ταχύτητες χάρη στον ισχυρό κινητήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4β |
Χωρητικότητα (κ.εκ.): |
279 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
27/8.500 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω: |
Δ/265 χλστ./C-ABS - Δ/265 χλστ./C-ABS |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
9 |
Βάρος (κιλά): |
170 |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025