Τιμή : 4.850 ευρώ (ABS: 5.350, ABS SPORTY: 5.500)
Το SH είναι από εκείνα τα scooter που «κουμπώνεις» επάνω του, ανεξάρτητα από το σωματότυπό σου. Η σέλα με το εξαιρετικό αφρώδες και την αντιολισθητική επένδυση δε θα κουράσει ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης νιώθει επίσης πολύ άνετα και πέρα από τα μεγάλα αναδιπλούμενα μαρπσιέ και τις πρακτικές χειρολαβές της σχάρας έχει στη διάθεσή του και το μαξιλαράκι του top case. Στην έκδοση top box το SH τα καταφέρνει καλά και στον αποθηκευτικό χώρο, αφού θα χωρέσει με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου.
Το μοτέρ του SH είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο και ήσυχο,
συνδυάζεται με ένα άψογο CVT κιβώτιο και το αποτέλεσμα είναι απλά αψεγάδιαστο.
Πολύ γρήγορες και προοδευτικές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει με
ένα ή δύο άτομα στη σέλα. Τα 120 χλμ/ώρα τα έχει για πλάκα, πανεύκολα έρχονται
και τα 140, ενώ με λίγη υπομονή θα «κοφτάρει» λίγο πριν την ένδειξη των 160.
Για τα εξαιρετικά φρένα του ιαπωνικού scooter δεν χρειάζεται
να πούμε πολλά. Χάρη στη συνδυασμένη λειτουργία τους αλλά και την παρουσία του
ABS θα σταματήσουν το SH γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια κάτω από οποιεσδήποτε
συνθήκες.
Εντός των τειχών, το πολύ καλό ζύγισμα κρύβει εξαιρετικά το
βάρος και σε συνδυασμό με το «κοφτερό» τιμόνι και το μικρό του πλάτος μπορείς
να κινηθείς με εκπληκτικές ταχύτητες ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Οι αναρτήσεις,
χωρίς να είναι μαλακές και παρά τη σχετικά μικρή τους διαδρομή, φιλτράρουν
σωστά τις ανωμαλίες και προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης. Ακόμη και στην
σπάνια περίπτωση που θα τερματίσουν το κάνουν με τέτοιο τρόπο που δεν θα
ενοχλήσει τους επιβαίνοντες.
Το SH μπορεί να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του αναβάτη του. Θέλετε να κινηθείτε χαλαρά στο κέντρο της πόλης και βόλτα με το έτερο ήμισυ; Κανένα πρόβλημα. Είστε μόνος και θέλετε να φτάσετε γρήγορα στον προορισμό σας; Το SH σας κλείνει πονηρά το μάτι βγάζει φτερά και με το γκάζι στο στοπ του γίνεται καπνός σε κάθε φανάρι αφήνοντας γρήγορα πίσω του ΟΛΟΥΣ τους άλλους χρήστες του δρόμου. Η γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο σαφώς και είναι στις δυνατότητές του και σε καλής ποιότητας οδόστρωμα δε θα δυσκολευτεί να καθόλου να πάρει μεγάλες κλίσεις προσφέροντας σιγουριά.
Στον αυτοκινητόδρομο το SH θα τα καταφέρει πολύ καλά και εφόσον τοποθετήσετε και την έξτρα ζελατίνα θα διατηρείτε πολύ εύκολα υψηλές ταχύτητες χάρη στον ισχυρό κινητήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4β |
Χωρητικότητα (κ.εκ.): |
279 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
27/8.500 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω: |
Δ/265 χλστ./C-ABS - Δ/265 χλστ./C-ABS |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
9 |
Βάρος (κιλά): |
170 |
Μεσαία Adv scooter με το καλύτερο φρενάρισμα
SRK 500 RA: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της QJ Motor με αυτόματο κιβώτιο
Ecoshift NOOS: Το 1ο ηλεκτρικό δίκυκλο Made in Greece by Greeks
Είμαστε τριτοκοσμικοί στους δρόμους;
Ecoshift NOOS: Αυτές είναι οι τιμές για το πρώτο Ελληνικό ηλεκτρικό scooter
ZONTES G368: Εκδρομή στα Τρίκαλα από τη ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
Benelli Imperiale 400: Αυθεντικό αερόψυκτο feeling με 400 χλμ αυτονομία
Οι ιδιοκτήτες συνεργείων καρφώνουν τα παράνομα συνεργεία
BMW F450 GS: Το μοντέλο μοντέλο προπαραγωγής σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας στην Ευρώπη – Τι ισχύει στην Ελλάδα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr