Τιμή: 3.420 ευρώ
Το Carnaby 300 Cruiser αποτελεί μία ακόμη σημαντική προσθήκη
στη πολυπληθή γκάμα των ιταλικών scooter με τον αριθμό 300 στο λογότυπό τους. Αισθητικά, το νέο Carnaby
δεν θυμίζει σε τίποτα τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς και τοποθετείται πιο κοντά
στο σχεδιασμό του Beverly Cruiser. Το μεγάλο στρογγυλό φανάρι βρίσκεται πάνω
στο γυμνό και χρωμιωμένο τιμόνι. Εκεί που υπήρχαν οι δύο προβολείς των Carnaby
τώρα υπάρχει μια μεγάλου μεγέθους γρίλια, ενώ το διπλό φανάρι της ουράς έχει
δώσει πλέον τη θέση του σε ένα πιο διακριτικό και μια σχάρα. Σε σχέση με το
Beverly Cruiser, όμως, το χρώμιο δεν έχει τόσο έντονη παρουσία, παρά μόνο στη
μάσκα και το τιμόνι.
Τεχνολογικώς η βάση του Carnaby είναι πολύ κοντά σε αυτή του Beverly 300, με τον ίδιο
κινητήρα και αναρτήσεις. Το γεγονός μεταφράζεται σε ένα σκούτερ που έχει την
ικανότητα να συντροφεύσει τον αναβάτη του σε κάθε πεδίο χρήσης, από την
καθημερινή μετακίνηση ως και σε μικρές αποδράσεις.
Ο κινητήρας των 278 κυβικών εκατοστών έχει αρκετή ροπή για
ελαστική λειτουργία χαμηλά, δυνατές επιταχύνσεις και ικανοποιητική τελική
ταχύτητα. Με το κοντέρ να δείχνει 135 και την πραγματική ένδειξη να είναι κάπου
στα 125, τα ταξιδάκια δεν είναι εκτός προγράμματος, όπως δεν είναι και οι
δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας –ένα πεδίο που είναι πολύ πιο πιθανό να
αντιμετωπίσει συχνά στην αστική χρήση.
Η άνεση για δύο επιβαίνοντες είναι καλή και οι αναρτήσεις
του θα φροντίσουν για την ξακούραστη διαμονή ενός ή δύο ατόμων στη σέλα του Carnaby, με τη γκρίνια να μην
κάνει την εμφάνισή της παρά μόνο όταν το οδόστρωμα γίνει πολύ κακό. Στον τομέα
της πέδησης το Carnaby, με δύο δίσκους (μπροστά και πίσω) 260 χιλιοστών, προσφέρει ικανοποιητικές αποστάσεις φρεναρίσματος και δεν προβληματίζει. Η αποτελεσματικότητά τους
είναι παρούσα ακόμη και όταν κάποιος αποκτά σπορ ορέξεις σε στριφτερές
διαδρομές, ένα πεδίο όπου το Carnaby δε θα πει όχι, ειδικά αν η άσφαλτος είναι καλής ποιότητας.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι σχετικά
περιορισμένος, χωρώντας μόνο ένα ανοικτού τύπου κράνος, οπότε για περισσότερη
πρακτικότητα θα απαιτήσει μια βαλίτσα που θα λύσει τα χέρια του ιδιοκτήτη του.
Εξίσου χρήσιμη προσθήκη θα είναι και μια ζελατίνα, με την οποία η κίνηση σε
δρόμους ταχείας κυκλοφορίας γίνεται μια ευχάριστη και ξεκούραστη διαδικασία.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4β |
Χωρητικότητα (κ.εκ.): |
278 κ.εκ. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
22/7.250 |
Φρένα Εμπρός-Πίσω:
|
Δ/260 χλστ. - Δ/260 χλστ. |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
10 |
Βάρος (κιλά): |
164 |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025