Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Στον τομέα των αναρτήσεων και του πλαισίου, οι λύσεις είναι τυπικές για ρετρό μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλού σωλήνα, ενώ η στήριξη επαφίεται μπροστά σε διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι

Στον τομέα των αναρτήσεων και του πλαισίου, οι λύσεις είναι τυπικές για ρετρό μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλού σωλήνα, ενώ η στήριξη επαφίεται μπροστά σε διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι

Στον τομέα των αναρτήσεων και του πλαισίου, οι λύσεις είναι τυπικές για ρετρό μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλού σωλήνα, ενώ η στήριξη επαφίεται μπροστά σε διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών μπροστά και σε διπλά αμορτισέρ πίσω. Παρά τον κλασικό χαρακτήρα των λύσεων και τα χαμηλά ύψη (1090 χιλιοστά ύψος, 170 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και 805 χιλιοστά ύψος σέλας), θα φανταζόταν κάποιος που δεν την έχει οδηγήσει πως θα «κοπανάει» ανελέητα, όμως η πραγματικότητα είναι στο άλλο άκρο: περνάει από τις λακούβες αεράτη και εξομαλύνει το οδόστρωμα με τεράστια αποτελεσματικότητα. Αποτελεσματικά είναι επίσης και τα φρένα (με δίσκο 300 χιλιοστών μπροστά με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και δίσκο 270 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη), που καταφέρνουν να την ακινητοποιήσουν από τα 80 χλμ/ώρα σε 28,5 μέτρα, ενώ διαθέτουν και το απαραίτητο ABS για τις δύσκολες ώρες. Τίποτα όμως από τα παραπάνω δεν θα πετύχαινε το σκοπό του, αν δεν βοηθούσαν και τα πολύ καλά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, μάρκας CEAT, διαστάσεων 100/90-19 και 120/80-18 και με σαμπρέλα στα σωθικά τους.

 

Σελίδα 1Royal Enfield Classic 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
PROION