Aνεση - Εργονομία

Η οθόνη LCD που περιλαμβάνει στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, έναν ολικό και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ένδειξη οικονομικής οδήγησης και αυτόματο μετρητή απόστασης με λαμπάκι βενζίνης
4 Φωτογραφίες »

Η οθόνη LCD που περιλαμβάνει στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, έναν ολικό και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ένδειξη οικονομικής οδήγησης και αυτόματο μετρητή απόστασης με λαμπάκι βενζίνης

Το στροφόμετρο είναι και το μόνο που μας έλειψε από τη Royal Enfield Classic 350, κυρίως όμως λόγω περιέργειας: σπάνια έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μια μοτοσυκλέτα με τόσο χαμηλόστροφο κινητήρα και πιάσαμε πολλές φορές τον εαυτό μας να αναρωτιέται «με πόσες στροφές να είμαι τώρα;». Κατά τα άλλα, ο πίνακας οργάνων διαθέτει έναν πολύ γλυκό φωτισμό που γίνεται αντιληπτός μόνο στο σκοτάδι, τις απαραίτητες λυχνίες (μπαταρίας, ρεζερβουάρ, νεκράς, check engine και φλας) και μια μικρή οθόνη LCD —ένα σημάδι τεχνολογικής «προδοσίας». Αυτή περιλαμβάνει στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, έναν ολικό και —άκουσον άκουσον— ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ένδειξη οικονομικής οδήγησης και αυτόματο μετρητή απόστασης με λαμπάκι βενζίνης, ενώ κρυμμένη κάτω από το αριστερό γκριπ βρίσκεται και μία θύρα USB-C! Οι μικρές αυτές τεχνολογικές ανέσεις έρχονται να προστεθούν στις μεγάλες «κανονικές» ανέσεις που κρύβει η Classic 350: ένα χαμηλό, φαρδύ τιμόνι, ένα ζευγάρι μεγάλα μαρσπιέ σε πολύ ουδέτερη θέση και μια βασιλική σέλα με πλούσιο αφρώδες και ανατομικό σχήμα, συνθέτουν μια εργονομική θέση από την οποία δεν θέλαμε να σηκωθούμε. Τα χέρια πέφτουν με τόσο φυσικό τρόπο στο τιμόνι που ο έλεγχος είναι άμεσος και πλήρης, χωρίς όμως να κουράζει, ενώ οι διακόπτες έχουν ακριβώς τη θέση που πρέπει και πολύ θετική ανάδραση. Κάθεσαι όρθιος και ελαφρώς σκυφτός και ξεχνάς μονομιάς οτιδήποτε σε ενοχλεί, ενώ η οδήγηση σε αυτήν τη χαλαρή στάση αδειάζει σιγά-σιγά το κεφάλι σου από έγνοιες και άγχη.


H βασιλική σέλα με πλούσιο αφρώδες και ανατομικό σχήμα

H βασιλική σέλα με πλούσιο αφρώδες και ανατομικό σχήμα

 

Σελίδα 1Royal Enfield Classic 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
PROION