Royal Enfield Classic 350 - Test

Royal Enfield Classic 350
5 Φωτογραφίες »

Royal Enfield Classic 350

Κινητήρας 349cc με 20 ίππους, 2,7kgm ροπή και φρένα με ABS
LED φώτα, LCD οθόνη και θύρα φόρτισης USB C στον βασικό εξοπλισμό
Κλασσική διαχρονική σχεδίαση και φιλοσοφία με μέταλλο και χρώμιο
Καίει μόλις 3,3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

mototriti Team

Τιμή: 5.290€
+: Aνεση, θέση οδήγησης, κατανάλωση, αίσθηση
-: Επιδόσεις

Σε έναν κόσμο που θυσιάζει το συναίσθημα για τη λογική, η Royal Enfield Classic 350 σκάβει τις αναμνήσεις μας και βγαίνει στην επιφάνεια για να μας θυμίσει τι είναι πραγματικά ο μοτοσυκλετισμός.

Στο παιχνίδι των εντυπώσεων και των πωλήσεων, το κλασικό ερώτημα είναι πόσα περισσότερα μπορείς να προσφέρεις στην ίδια ή σε χαμηλότερη τιμή. Η Royal Enfield σκοπίμως κρατάει τον τεχνολογικό εξοπλισμό στο ελάχιστο απαραίτητο και δημιουργεί μια μοτοσυκλέτα που ακόμα και σβηστή λειτουργεί ως παράγοντας έκκρισης ενδορφινών στον εγκέφαλο του αναβάτη. Με έναν κινητήρα όσο ιδιαίτερο πρέπει, μια θέση οδήγησης τύπου πολυθρόνα και με μια μικρή οθόνη LCD, ψεκασμό και ABS ως τα μόνα τεχνολογικά σημεία πάνω της, η Classic 350 μάς ξαναθυμίζει τι (πρέπει) να είναι η ζωή στους δύο τροχούς.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Yamaha
AUTOAGORA