Το μεγαλύτερο ρόλο στο «άδειασμα» του νου από σκοτούρες και ανησυχίες τον παίζει ο κινητήρας: η «καρδιά» της Royal Enfield Classic 350 χτυπάει τόσο αργά που ―ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες― μπορείς να αντιληφθείς την κάθε πιστονιά
Το μεγαλύτερο ρόλο στο «άδειασμα» του νου από σκοτούρες και ανησυχίες τον παίζει ο κινητήρας: η «καρδιά» της Royal Enfield Classic 350 χτυπάει τόσο αργά που ―ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες― μπορείς να αντιληφθείς την κάθε πιστονιά. Η χωρητικότητά της είναι 349 κ.εκ. και αποδίδει 20 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,7 kgm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η αερόψυκτη και μονοκύλινδρη φύση της σε συνδυασμό με το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο πέντε σχέσεων προσφέρει σταθερή και ήπια απόδοση μέχρι τον κόφτη, τον οποίο όμως δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να πλησιάσει κανείς. Χαρακτηριστικό είναι πως την τελική των 115 χλμ/ώρα που είδαμε στο κοντέρ μπορεί να την πιάσει με 4η, μιας που η 5η λειτουργεί ως overdrive. Στην πραγματικότητα η Classic 350 έχει τόση ροπή χαμηλά, που ξεκινάει πανεύκολα με 2α, ακόμα και σε μικρή ανηφόρα, γεγονός που χρησιμοποιήσαμε ουκ ολίγες φορές μιας που η εν λόγω σχέση δεν ήθελε πάντα να κουμπώσει μετά την 1η (αν και ―καθώς την παραλάβαμε καινούργια― όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα η «κακή» αυτή συνήθεια έτεινε να εξαφανιστεί). Σε αυτές τις (λίγες) δύσκολες στιγμές, αλλά και σε όλες τις εύκολες, στο πλάι μας (ή καλύτερα στο αριστερό μας χέρι) στάθηκε ο πολύ μαλακός συμπλέκτης με την εξαιρετική του αίσθηση, φροντίζοντας για ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Η επιτάχυνση που μετρήσαμε ήταν 4 δευτερόλεπτα για τα 50 χλμ/ώρα και 15 δευτερόλεπτα για τα 80 χλμ/ώρα (αμφότερα από στάση), νούμεραπου δεν εντυπωσιάζουν, μιας που η Classic 350 δεν έχει κατασκευαστεί με αυτόν το σκοπό. Η κατανάλωση παρόλα αυτά καταφέρνει να εντυπωσιάσει, καθώς με μόλις 3,3 λίτρα/100χλμ καταφέρνει να σταθεί χαμηλότερα από scooter αντίστοιχου κυβισμού. Με δεδομένους τους αριθμούς αυτούς αλλά και την ηπιότητα του χαρακτήρα της, θα μπορούσε άνετα να γίνει η καθημερινή μας μοτοσυκλέτα, υπό την προϋπόθεση ότι οι καθημερινές μας αποσκευές ήταν μια μικρή τσάντα πλάτης.
Χαρακτηριστικό είναι πως την τελική των 115 χλμ/ώρα που είδαμε στο κοντέρ μπορεί να την πιάσει με 4η, μιας που η 5η λειτουργεί ως overdrive