
Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου
Ο Rossi εκκινούσε από τη 10η θέση, αφού στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Quartararo και στον αγώνα ήταν 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fabio, ενώ παρέμενε 10ος μέχρι που εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε όλο το Σαββατοκύριακο με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού, πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί συχνά τα τελευταία χρόνια. Για τον εμπρός τροχό, επέλεξε το μαλακό ελαστικό, όπως και ο ομόσταυλός του Maverick Vinales, αλλά όπως φάνηκε, αυτό κόστισε τη νίκη στον τελευταίο, αν και ο Rossi λέει ότι δεν αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός ελαστικό.
Σύμφωνα με δηλώσεις του: “Για μένα το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κάνω τα ελαστικά να δουλέψουν. Έχω πολλά προβλήματα με το πίσω και όλοι επέλεξαν το μαλακό. Οταν εσύ έχεις μεσαία ή σκληρή γόμα και όλοι οι άλλοι μαλακή, αυτόματα είσαι σε μειονεκτική θέση γιατί η σκληρή γόμα έχει λιγότερη πρόσφυση. Για να έχεις ελπίδες πρέπει να προσπαθήσεις να δουλέψεις με το μαλακό. Για το εμπρός δεν μπορώ να πω ότι ρισκάραμε, καθώς έχουμε δοκιμάσει το μαλακό αρκετές φορές και η διαφορά ήταν μικρή. Οπότε ο Maverick κι εγώ το δοκιμάσαμε. Μπορεί να ήμασταν λίγο πιο γρήγοροι με το σκληρό, αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα έρχεται από τον πίσω τροχό. Για τον επόμενο αγώνα πρέπει να κάνουμε πολλές αλλαγές και να δοκιμάσουμε πράγματα πριν τον αγώνα, γιατί μέσα στον αγώνα δεν μπορείς να διορθώσεις προβλήματα.”
VIDEO: Κινητήρας από BMW GS δίνει «φτερά» σε 2CV!
Honda CBR 1000 RR-R: Υποψήφιο για Best Moto 2021
Δίσκοι συμπλέκτη «παπιών» από την FERODO
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2021
Τα 6 top gadget που κάθε αναβάτης πρέπει να διαθέτει
VIDEO: Ποδήλατο με τροχούς-πριόνια βγαίνει για βόλτα!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr