• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

QJMotor SRG600

QJMotor SRT750

QJMotor SRT500

QJMotor SRV500

QJMotor SRK350

QJMotor Turismo Sport 250

QJMotor: Παρουσίασε την γκάμα του 2021

 

Ακόμα μια νέα κινεζική εταιρεία, απλώνει τα φτερά της δίνοντας μαθήματα ανάπτυξης, σε μια βιομηχανία που αποδεικνύεται όλο και ισχυρότερη. Δείτε όλα της τα νέα μοντέλα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Στα πλαίσια της κινεζικής έκθεσης CIMA, ενός μεγάλου σαλονιού μοτοσυκλέτας που απασχόλησε τα παγκόσμια μέσα φέτος, μια ακόμα εταιρεία έδειξε τις δυνατότητες της για το 2021: Πρόκειται για την QJMotor, μια μάρκα κάτω από την «ομπρέλα» της Qianjiang και «πρωτοξάδερφος» της Benelli, μιας και η ιταλική εταιρεία ανήκει στην Qianjiang τα τελευταία χρόνια.
 
Η QJmotor λοιπόν, χρησιμοποιώντας και μια γενναία δόση τεχνογνωσίας από την Benelli, παρουσίασε 6 μοντέλα μοτοσυκλετών, που καλύπτουν όλες τις ισχυρές κατηγορίας των σημερινών αγορών.
 
Ας αρχίσουμε από την σπορ SRG 600, η οποία εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του πάλαι ποτέ Benelli TNT 600. Θα αποδίδει περίπου 80 ίππους και 5,6 kgm ροπής και φέρει σπορ στήσιμο με υβριδικό πλαίσιο ατσαλιού-αλουμινίου, αλουμινένιο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός. Οι αναρτήσεις θα προέρχονται από την Kayaba και τα φρένα από την Brembo, ενώ τα ηλεκτρονικά είναι της Bosch, κάνοντας σαφές ότι η SRG 600 έρχεται… ευρωπαϊκά εξοπλισμένη και μπορεί να αποδειχθεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα sportbike.
 
Πάμε παρακάτω: Ακολουθούν δύο μοτοσυκλέτες περιπέτειας, οι SRT 750 και SRT 500, προφανώς με τους αριθμούς να υποδηλώνουν τον κυβισμό τους. Η μεν STR 500 είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοια με την Benelli TRK 502, ωστόσο έχει πολύ διαφορετική εμφάνιση και διαφορετικό επίπεδο εξοπλισμού. Η μεγαλύτερη SRT 750 αναμένεται αντίστοιχα, να μοιράζεται πολλά με την επερχόμενη Benelli TRK 802: Μια καθαρόαιμη on-off μεσαίου κυβισμού για δυνατό παιχνίδι σε μια από τις πιο ισχυρές κατηγορίες σήμερα. Το μοντέλο θα προσφερθεί σε δύο εκδόσεις: Η μία με τροχούς 17 ιντσών για τους πιο «ασφάλτινους», ενώ η άλλη με ακτινωτές ζάντες 19 και 17 ιντσών για όσους θέλουν πιο «χωμάτινες» δυνατότητες και εμφάνιση.
 
Επιπλέομ, η QJ παρουσίασε την SRV 500, μια μοτοσυκλέτα που θυμίζει το στυλ Diavel, αλλά φέρει κινητήρα μεσαίου κυβισμού και πιο συγκεκριμένα, τον δικύλινδρο των Benelli TRK 502 και Leoncino, με ισχύ 48 ίππων. Ακόμα μια νέα μοτοσυκλέτα της εταιρείας είναι το SRK 350 ή αλλιώς, μια μετεξέλιξη της BN302 με περισσότερα κυβικά. Η εν λόγω street μοτοσυκλέτα θα φέρει μάλιστα την μηχανολογική «καρδιά» του Harley-Davidson HD350, όπως όλα δείχνουν.
 
Το τελευταίο μοντέλο της QJMotor που παρουσιάστηκε στα πλαίσια της CIMA, είναι το Turismo Sport 250, μια ρετρό μοτοσυκλέτα με αερόψυκτο μοτέρ, που προφανώς αποτελεί μια entry level πρόταση για τον ενδιαφερόμενο μοτοσυκλετιστή.