QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
  • QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo

QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo

- Brembo φρένα &ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
- TFT οθόνη 7 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών.
- V2 κινητήρας με 0-100 σε 5,15 δευτερόλεπτα.
- Θερμαινόμενη σέλα με απόσταση από το έδαφος 850χλσ.

Brembo φρένα & ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Η QJMOTOR δίνει το παρόν με άλλη μία πρόταση στα μεσαία κυβικά εκατοστά, την SVT650/X . Η On-Off μοτοσικλέτα των 650κ.εκ που έρχεται να μπει σφήνα ανάμεσα στα 700κ.εκ και στα 500 κυβικά εκατοστά, κατηγορία που μεσουρανούσε την δεκαετία 2000 – 2010, με πρωταρχικό παράγοντα να προσφέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση στους δύο επιβαίνοντες, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Τα χρόνια πέρασαν, ηλεκτρονικά πάνε - έρχονται, τιμές ανεβαίνουν - κατεβαίνουν και εξοπλισμοί περιφερειακών μερών αναβαθμίζονται! Έτσι και στην SRT συναντάμε τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, με δίσκους των 320 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω είναι τοποθετημένη μια μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, με δίσκο των 260 χιλιοστών. Η επιλογή στον τομέα των τροχών είναι η κύρια διαφορά που χωρίζει, την απλή έκδοση με ζάντες από χυτό αλουμίνιου των 110/80-19 και 150/70-17, σε σχέση με την “X” που φοράει ακτινωτούς τροχούς. Η επιλογή της QJMOTOR στον τομέα των αναρτήσεων,  έρχεται με ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς των 43 χιλιοστών, με διαδρομή στα 145 χιλιοστά μπροστά. Πίσω εξοπλίζεται με Monoshock ανάρτηση έχοντας μοναδική ρύθμιση την προφόρτιση ελατηρίου. Καθώς οι ρυθμοί των στροφών που παράγει ο κινητήρας ανεβαίνουν, τα χιλιόμετρα αυξάνονται και τα απότομα φρεναρίσματα γίνονται ολοένα πιο συχνά ανάμεσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους των πόλεων, για αυτό δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε ότι χρειάζεται να επιβραδύνει ακαριαία από τα 100 χιλιόμετρα στα 0 σε 42,3 μέτρα. Βεβαίως, όταν κριθεί αναγκαίο, ο φρουρός του δικάναλου συστήματος ασφαλείας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, επεμβαίνει έγκαιρα και με σωστή λειτουργία στιγμιαίας εμπλοκής και απεμπλοκής.

TFT οθόνη 7 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών

Πλέον όλες οι νέες μοτοσικλέτες είναι εφοδιασμένες με μεγάλα πάνελ και έγχρωμες οθόνες, έτσι και εδώ συναντάμε TFT 7 ιντσών με χρώματα λευκό και μαύρο τα οποία εναλλάσσουν αναλόγως με το φως της ημέρας, καθώς και τα γραφικά της παραπέμπουν σε διαστημικές διαθέσεις. Οι πληροφορίες που απεικονίζονται είναι «όσο – τόσο», με ενδείξεις σε στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, σχέση κιβωτίου ταχύτητας, ρολόι, στροφόμετρο, ταχύμετρο, ολικό-μερικό χιλιομετρητή και ένδειξη πίεσης ελαστικών. Η εργονομική θέση USB που βρίσκεται κάτω από την οθόνη, υπόσχεται να παρέχει πάντα ρεύμα, σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή της ζητηθεί για να φορτιστεί με το ανάλογο καλώδιο. Όπως είπαμε φέρει τα απολύτως απαραίτητα, χωρίς να θυσιάζει όμως τον τομέα της συνδεσιμότητας με την κινητή μας συσκευή, όπου μέσω Bluetooth μπορούμε να διαχειριστούμε τις εισερχόμενες κλήσεις, τα μηνύματα και να ακούσουμε μουσικές επιλογές αναλόγως τις διαθέσεις μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

V2 κινητήρας με 0-100 σε 5,15 δευτερόλεπτα

Οι ρυθμοί ανεβαίνουν και τα εσώψυχα της SVT 650/X χτυπάνε δυνατά, καθώς είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, τετράχρονο, 8-βάλβιδο, δικύλινδρο κινητήρα διάταξης “V” 90ο με διαστήματα ανάφλεξης στις 270ο και με απόδοση ισχύος των 76,2 ίππων στις 9.000 στροφές ανά λεπτό, φτάνοντας η ροπή στα 65Nm στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Η μαλακή αίσθηση που αφήνει ο συμπλέκτης, δημιουργεί μια καλή συμβίωση με το 6-τάχυτο κιβώτιο. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων μας υπόσχεται καταναλώσεις που σε μεικτές διαδρομές η μέση κατανάλωση θα κυμανθεί στα 6,5 λίτρα και σε ρυθμούς ταξιδίου θα αγγίζει τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, φτάνοντας να διανύουμε κοντά στα 300 χιλιόμετρα με ένα γεμάτο ντεπόζιτο. Μιας και οι ρυθμοί χτυπάνε έντονα στην παλάμη του δεξιού χεριού μας , η απουσία του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS, είναι αισθητή.  Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού λειτουργώντας με κάποια μικρά ψεγάδια στις μεσαίες στροφές, χωρίς να ενοχλούν στις καμπύλες ισχύος. Ενθαρρυντικές μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις μετρήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει στην “X”, καταφέρνοντας να δούμε αξιόλογα νούμερα, όπου τα 0-50 ήρθανε σε 1,9δτ, τα 0-100 σε 5,15δτ και οι ρεπρίζ των 60-120 σε 5,87 δευτερόλεπτα.

Θερμαινόμενη σέλα με απόσταση από το έδαφος 850χλσ

Ο περιφερειακός εξοπλισμός των εργονομικών εξαρτημάτων και των χρηστικών «καλουδιών» που διαθέτει η SVT είναι επαρκής από μεριά σύγχρονων συνθέσεων. Τα φωτιστικά σώματα που απαρτίζονται από LED, διαχέουν φωτιστικές δέσμες πέραν του δέοντος καλές και ο διπλός μπροστινός προβολέας φέρει δύο μικρές διακεκομμένες λωρίδες ως χρήση DRL φώτων ημέρας. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η θερμαινόμενη σέλα και τα γκρίπ, με σημαντική συμβολή των προστατευτικών χουφτών, φέροντας έξτρα ενισχυμένη αλουμινένια προστασία. Ένα πολυτάλαντο εργαλείο όπως είναι αναφερθείσα «Κυρία» δεν θα μείνει μόνο σε κοντινές καθημερινές υποχρεώσεις, αλλά θα κινηθεί και σε πιο μακρινές διαδρομές με σύμμαχο τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα σε 2 θέσεις χωρίς την χρήση εργαλείων. Η απόσταση από το έδαφος μέχρι τη σέλα, την θέτει να είναι προσεγγίσιμη από ένα μεγάλο μέρος αναβατών, καθώς βρίσκεται στα 850 χιλιοστά και φέροντας για την προστασία του κινητήρα πλαστική ποδιά. Η σκέψη που θα δέσουμε τον σάκο μιας Σαββατιάτικης εξόρμησης, δεν περνάει καν από το μυαλό μας, αφού η αλουμινένια σχάρα που είναι τοποθετημένη, θέτει γερές βάσεις για τη φόρτωση έξτρα αντικειμένων. Επιπλέον, δίνει πλεονέκτημα για καλύτερη συγκράτηση του συνεπιβάτη φέροντας τμήμα της και εργονομικές προεκτάσεις παίζοντας τον ρόλο των χειρολαβών. Τέλος, το τιμόνι μεταβλητής διατομής φέρει πάνω του φωτιζόμενους διακόπτες, που βρίσκονται πίσω από τις ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και μπροστινού φρένου.

Η τιμή της είναι στα 6.595,00 και στα 6.995.00 ευρώ για την X.