• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
  • Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
  • Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
  • Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
  • Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650
  • Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650

Προ των πυλών το νέο Royal Enfield Shotgun 650

Εφοδιασμένο με τον δικύλινδρο κινητήρα των Interceptor και Continental GT και την μοναδική εμφάνιση του SG650 Concept που γνωρίσαμε στην Eicma, το νέο Royal Enfield Shotgun 650 ήρθε για να αλλάξει τα όσα ξέραμε για τη φίρμα.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Νέο μοντέλο μετά την Hunter 350

Στην επιφάνεια ήρθαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου της Royal Enfield, όπου μετά το Hunter 350, αναμένεται να εμπλουτίσει ακόμα περισσότερο τη γκάμα. Η νέα προσθήκη της οικογένειας των 650 εντοπίστηκε από τους κατασκοπευτικούς φακούς, να πραγματοποιεί δοκιμές στους δημόσιους δρόμους της Ινδίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με εμφάνιση από το πρωτότυπο SG650 Concept

Όπως μαρτυράει και το όνομα του Shotgun 650, θα βασίζεται στη δικύλινδρη πλατφόρμα «650» την οποία συναντάμε και στα Royal Enfield Interceptor και Continental GT. Οι πρώτες φήμες μετά τη δημοσιοποίηση των φωτογραφιών, μιλάνε για αρκετή ομοιότητα με το SG650 Concept, ένα πρωτότυπο που είδαμε για πρώτη φορά το 2021 στην Διεθνή Έκθεση της EICMA. Πιο συγκεκριμένα, ο κεντρικός στρογγυλός προβολέας, το ρεζερβουάρ και τα φτερά έρχονται αυτούσια από το SG650 που είχε τραβήξει τα φώτα της έκθεσης πάνω του.

Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 648 κ.εκ. και 47,6 ίππων

Η «καρδιά» του Shotgun 650 χτυπάει σε δικύλινδρους ρυθμούς, έχοντας  648 κ.εκ. και 47,6 άλογα στις 7.100 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 52 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Από τις φωτογραφίες, διαπιστώνουμε πως θα εξοπλίζεται με ένα ανάποδο μπροστινό  και διπλά πίσω αμορτισέρ, καθώς και φρένα της ByBre εμπρός-πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »