Ποιος κίνδυνος υπάρχει όταν τρακάρεις με μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα;

Αγόρασες μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα; Ποιος είναι ο κίνδυνος σε περίπτωση που τρακάρεις και δεν φταις; Από τι κινδυνεύει να χαθεί η αποζημίωση που δικαιούσαι; Δες πώς θα το «σώσεις» κάνοντας απλά πράγματα.

80 μοτοσυκλέτες κατά μέσο όρο εμπλέκονται καθημερινά σε ατυχήματα και είναι λογικό οι ασφαλιστικές εταιρείες να κοιτούν το συμφέρον τους και να προσπαθούν να γλυτώσουν χρήματα από παντού. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που γίνεται λάθος εκτίμηση του κόστους της ζημιάς, είτε επίτηδες, είτε λόγω της ελλιπούς εκπαίδευσης και εξειδίκευσης του εμπειρογνώμονα. Ακόμη, υπάρχει πιθανότητα αν διαπιστωθεί ζημιά σε κάποιο δομικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας και η ασφαλιστική ανακαλύψει ότι είχε εμπλακεί και παλαιότερα σε ατύχημα, να μη δώσει αποζημίωση για την επισκευή, καθώς μπορεί να ισχυριστεί ότι είχε προκληθεί προγενέστερα.

Φαντάσου ότι έχεις αφήσει παρκαρισμένη τη μοτοσυκλέτα σου και ένα αυτοκίνητο ή ακόμα χειρότερα, ένα φορτηγό τη χτυπάει στο εμπρός μέρος και τη ρίχνει κάτω. Ας υποθέσουμε ότι έπεσες σε ευσυνείδητο οδηγό ο οποίος παραδέχεται το λάθος του και κάνει αμέσως δήλωση. Η ζημιά όμως στη μοτοσυκλέτα έχει γίνει και η λίστα είναι μεγάλη. Σπασμένα πλαστικά και φλας, μανέτα και λεβιές ταχυτήτων έχουν στραβώσει, ενώ παρατηρείς ότι και το πιρούνι δεν είναι πια ίσιο. Πας λοιπόν στον μηχανικό και σου λέει «ΟΚ, θα σου επισκευάσω όλες τις ζημιές και αφού δεν έφταιγες, θα αποζημιωθείς από την ασφαλιστική». Οι εργασίες τελειώνουν και πάς με την απόδειξη στον ασφαλιστικό σου πράκτορα για να πάρεις την αποζημίωση. Εκείνος όμως ανακαλύπτει ότι η μοτοσυκλέτα που είχες αγοράσει μεταχειρισμένη, είχε εμπλακεί παλαιότερα σε ατύχημα οπότε σου λέει: «Μπορεί το πιρούνι να είχε στραβώσει σε προηγούμενο ατύχημα, οπότε δεν θα σε αποζημιώσουμε για την επισκευή του». Κάπως έτσι καταλήγεις να έχεις βάλει χρήματα από την τσέπη σου και εξακολουθείς να μην είσαι σίγουρος για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας; Μήπως αυτή κρύβει κι άλλα προβλήματα;

Ο μόνος τρόπος για να λάβεις πλήρη αποζημίωση είναι να μπορείς να αποδείξεις ότι δεν υπήρχε ζημιά στο πλαίσιο το υποπλαίσιο ή το πιρούνι της μοτοσυκλέτας ή του scooter παλαιότερα. Η MotoCert πραγματοποιεί μετρήσεις πλαισίων με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα και παρέχει γραπτές πιστοποιήσεις για την ακριβή κατάσταση του δικύκλου. Έχοντας ένα τέτοιο χαρτί στα χέρια σου, μπορείς να αποδείξεις ότι η μοτοσυκλέτα σου δεν είχε πρόβλημα πριν το ατύχημα, οπότε κατά συνέπεια διεκδικείς την ανάλογη αποζημίωση.  Η πιστοποίηση της MotoCert γίνεται δεκτή από τις ασφαλιστικές εταιρείες ενώ και αυτές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της για να έχουν ολοκληρωμένη και έγκυρη εικόνα της κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

Δες εδώ αναλυτικά το κόστος των υπηρεσιών της MotoCert, κλείσε ραντεβού και ένας εξειδικευμένο τεχνικός θα βρεθεί σε έναν από τους 130 συνεργάτες του δικτύου της που εσύ θα επιλέξεις για να κάνει τις μετρήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες:

www.motocert.gr

  • ΧΡΗΣΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΤΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΣ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΗΣΧΥ ΣΤΙΣ ΑΣΦ/ΚΕΣ?????ΛΕΩ ΤΩΡΑ

      3