Το New Tweet είναι ένα καλοσχεδιασμένο και «κυριλάτο» scooter, αλλά από τα πρώτα μέτρα στη σέλα του καταλαβαίνεις ότι είναι και αρκετά πιο σκληροτράχηλο απ' ό,τι δείχνει. Ο αναβάτης εκτιμά ιδιαίτερα το άφθονογκάζι χαμηλά, το οποίο μεταμορφώνει το σύνολο σε ένα εργαλείο που είναι ικανό να εκτελέσει οποιαδήποτε αποστολή του ανατεθεί. «Ακούει» στο κάθε στρίψιμο της δεξιάς χειρολαβής και προσπερνάει αυτοκίνητα για πλάκα, μεταφέρει αγόγγυστα αναβάτη, συνεπιβάτη και ψώνια με το γάντζο στην ποδιά, ανεβαίνει μεγάλες ανηφόρες χωρίς να στενάζει, και την ίδια στιγμή το μικρό του πλάτος το κάνει να χώνεται στο μποτιλιάρισμα χωρίς να «χαμπαριάζει» και να παρκάρει σε σημεία που μεγαλύτερα scooter θα ενοχλούσαν. Ο χώρος που αναλογεί στο συνεπιβάτη είναι αρκετός για μέτρια αναστήματα, ενώ ιδιαίτερα εκτιμώνται οι μεγάλες χειρολαβές που καταλήγουν σε σχάρα. Οι 16άρηδες τροχοί με τα ίδια δισκόφρενα και τα ίδια ελαστικά προσδίδουν ομοιογένεια στο σύνολο, κι έτσι δεν διστάζεις να το εμπιστευθείς και να το βγάζεις στο δρόμο, όποιες κι αν είναι οι καταστάσεις. Η ακινητοποίησή του είναι αντίστοιχα ισχυρή με την επιτάχυνσή του, με τα φρένα να είναι σωστά ρυθμισμένα και να παρέχουν την απαιτούμενη προοδευτικότητα αλλά και να μην προδίδουν στο φρενάρισμα πανικού. Το μοντέλο δεν στοχεύει σε μεγάλες τελικές, αλλά ποντάρει στα σημεία που μετράνε: στις γρήγορεςεπιταχύνσεις, στο δυνατόφρενάρισμα και στην ευελιξία, όντας ταυτόχρονα όσο πρακτικό χρειάζεται στην καθημερινότητα.
Αρκετό γκάζι, που του χαρίζει μια πολύ καλή επίδοση στο 0-50 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα.