Η επιτυχία του σχεδιασμού του New Tweet δεν έγκειται μόνο στην ομορφιά, αλλά και στο ότι καταφέρνει να κάνει το μοντέλο να φαίνεταιμεγαλύτερο απ' ό,τι είναι. Με το που ο αναβάτης καθίσει στη σέλα, τοποθετήσει τα πόδια του στην ποδιά και πιάσει το τιμόνι, το σύνολο παίρνει ―σχεδόν ως δια μαγείας― τις πραγματικές του διαστάσεις και δίνει την αίσθηση ενός πολύ μαζεμένου συνόλου που είναι έτοιμο να χωθεί σφήνα σε κάθε μικρό χώρο του μποτιλιαρίσματος. Αρχίζοντας από κάτω προς τα πάνω, η ποδιά είναι στο σωστό ύψος, ώστε τα γόνατα ενός αναβάτη λίγο κάτω του 1,80 να τοποθετούνται σε ορθές γωνίες και διαθέτει αυλακώσεις στα άκρα της, ώστε τα πόδια να μη γλιστράνε. Το τιμόνι είναι στενό, όπως σε κάθε μοντέλο αυτής της κατηγορίας, με σκοπό να χωράει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς να βρίσκει στους καθρέφτες τους, αλλά και για να οδηγείται από πιο μικρόσωμουςαναβάτες. Στο τελευταίο βοηθάει και η σέλα που στενεύει και κονταίνει μπροστά, ενώ το αφρώδες της είναι άφθονο και τυπικής σκληρότητας και δεν κουράζει τον αναβάτη σε πολύωρη οδήγηση. Ο αποθηκευτικόςχώρος από κάτω της έχει χωρητικότητα 16λίτρων, εξαιτίας της κλασικής τοποθέτησης του ρεζερβουάρ πάνω από τον πίσω τροχό. Παρόλα αυτά, χωράει ένα κράνος τύπου jet. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η οθόνη που ανασηκώνεται ελαφρώς και θυμίζει αυτοκίνητο, ενώ η απεικόνιση μέσω τεχνολογίας LCD «γράφει» στο μυαλό ως κάτι που θα λειτουργεί για πάντα.