Peugeot New Tweet - Test

Peugeot New Tweet
2 Φωτογραφίες »

Peugeot New Tweet

Κινητήρας με 12,2 ίππους με σπιρτόζικο χαρακτήρα και 0-50 σε 4,2 δευτερόλεπτα
Πραγματική κατανάλωση 2,8 λίτρα/100χλμ
Τροχοί 16 ιντσών εμπρός και πίσω και στήσιμο με πολύ καλή πληροφόρηση
Δισκόφρενα εμπρός και πίσω με κινητοποίηση από τα 80 χλμ/ώρα σε 31,6 μέτρα

Τιμή: 2.700€

+ Πρόθυμος κινητήρας, Επιδόσεις, Φρένα, Σχεδιασμός
- Χώρος κάτω από τη σέλα

Το New Tweet μπαίνει με ένα μοναδικό, ρετρο-φουτουριστικό σχεδιασμό και με πολλά γκάζια σε μία από τις ανταγωνιστικότερες κατηγορίες του ελληνικού δίτροχου χώρου.

H Peugeot μάς παρουσιάζει τη δική της λύση στο πρόβλημα του αστικού μποτιλιαρίσματος. Όπως κάνουν παραδοσιακά οι Γάλλοι, το New Tweet είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί κανείς να το πει ξεχωριστό αλλά όχι εξεζητημένο, ενώ την ίδια στιγμή ακολουθεί κλασικές λύσεις στους καίριους τομείς της πρακτικότητας και της άνεσης με μεγάλους τροχούς, επίπεδο πάτωμα, χαμηλό τιμόνι, ψηλή σέλα και LCD οθόνη. Και το κερασάκι στην τούρτα είναι η μειωμένη τιμή στα 2.700 ευρώ.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA