Κινητήρας

Κινητήρας 12,2 ίππων με άφθονο νεύρο και αρκετό γκάζι.

Κινητήρας 12,2 ίππων με άφθονο νεύρο και αρκετό γκάζι.

Το New Tweet, παρόλο που δεν νοείται φυσικά για scooter επιδόσεων, πετάγεται με περίσσιο «κέφι» από στάση και φτάνει τα 50 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και τα 80 χλμ/ώρα σε 11 δευτερόλεπτα. Αρωγός σε αυτό είναι η πολύ καλή μετάδοση που είναι με τέτοιο τρόπο ρυθμισμένη, ώστε περνάει την ισχύ στο δρόμο από νωρίς, με σκοπό το σύνολο να έχει το απαραίτητο γκάζι για να πεταχτεί μπροστά από τα αυτοκίνητα και να αποφύγει κάποιο ξαφνικό εμπόδιο σε αστικές συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων. Την εικόνα συμπληρώνει ο κατά μία έννοια υπερενθουσιώδης συμπλέκτης που πιάνει χαμηλά και με το άνοιγμα του γκαζιού δίνει μια «κλωτσιά» στο σύνολο και έτσι ο αναβάτης ξέρει πάντα ότι θα έχει την απαραίτητη επιτάχυνση τη στιγμή που θα τη χρειαστεί. Μας φαίνεται σχεδόν παράξενο που ο κινητήρας του ―τυπικός «200άρης» (170 κ.εκ. δηλαδή)― αποδίδει 12,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,3 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.: αυτά τα νούμερα, αν δεν έρχονταν από επίσημα έγγραφα, θα ορκιζόμασταν πως είναι λάθος, καθώς το New Tweet και φαίνεται και είναι αρκετά πιο σβέλτο απ' ό,τι υποδηλώνουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, σημάδι πως ένα καλοσχεδιασμένο κιβώτιο μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά για έναν ήδη αποδοτικό κινητήρα, χωρίς ταυτόχρονα να του ανεβάσει την κατανάλωση σε δυσθεώρητα ύψη. Η τελευταία μετρήθηκε στα 2,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, νούμερο αρκετά καλό για την κατηγορία από μόνο του και ακόμα πιο εντυπωσιακό, αν συνυπολογίσουμε τις επιδόσεις. Αρωγός των επιδόσεων του κινητήρα είναι και η τεχνογνωσία της SYM, με την οποία συνεργάζεται η Peugeot για να κατασκευάζει τα μηχανικά σύνολα των μοντέλων της. Mπορούμε έτσι να «δούμε» το best seller Symphony ST200 μέσα στο New Tweet καθώς και να αναμένουμε τα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου.


Κινητήρας 12,2 ίππων με άφθονο νεύρο και αρκετό γκάζι.

Κινητήρας 12,2 ίππων με άφθονο νεύρο και αρκετό γκάζι.


 

Σελίδα 1Peugeot New Tweet - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
BEST BUY