Το διακριτικό «New» μπροστά από την ονομασία Tweet σηματοδοτεί και λεκτικά ότι το μοντέλο ακολουθεί τη νέα σχεδιαστικήταυτότητα της Peugeot, που περιλαμβάνει άφθονες ακμές και γωνίες, σε αντίθεση με τις καμπύλες που χαρακτήριζαν το προηγούμενο μοντέλο. Το New Tweet ξεχωρίζει από μακριά ότι είναι κάτι διαφορετικό: θα μπορούσες να το πεις «ρετρό», αλλά μια προσεκτικότερη ματιά το κατατάσσει ως «φουτουριστικό». Χαρακτηριστικά παραδείγματα του σχεδιασμού είναι ο «χωνευτός» τραπεζοειδής προβολέας, τα «μυώδη» πλαϊνά πλαστικά του φαίρινγκ και η επίσης γωνιώδης LCDοθόνη, ενώ αυτά που το κάνουν πραγματικά ξεχωριστό είναι τα μπροστινά φώτα ημέρας με τα ενσωματωμένα φλας που βρίσκονται κάθετα εκατέρωθεν της γραβάτας και τα διάφανα πίσω φλας και στοπ που ξεπροβάλλουν από το σώμα του scooter και παίρνουν χρώμα μόνο όταν λειτουργούν. Ταυτόχρονα φαίνεται η σχεδιαστική συγγένεια με τα αυτοκίνητα της Peugeot, καθώς όλα τα φώτα μοιάζουν με νυχιές από λιοντάρι, ενώ το scooter φέρει και το νέο λογότυπο της εταιρείας. Συνήθως, όταν οι εταιρείες προσπαθούν υπερβολικά να ξεχωρίσουν, είτε ξεφεύγουν σε σχεδιαστικές ακρότητες είτε ασχολούνται με λίγα μόνο σημεία του σχεδιασμού τους και το τελικό αποτέλεσμα είναι ανομοιογενές. Η Peugeot όμως κατάφερε με το New Tweet να ξεχωρίσει με το σωστό τρόπο, καθώς το σύνολο τραβάει τη ματιά και οι μικρές λεπτομέρειες τη μαγνητίζουν. Τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας και αυτά που είναι πιθανότερο να ταλαιπωρηθούν έχουν «σκληροτράχηλο» σαγρέφινίρισμα, ενώ πολύ λίγοι τριγμοί μπορεί να εμφανιστούν περιστασιακά και μόνο κοντά στην τελική του ταχύτητα.
Πίσω φως με «νύχια» από λιοντάρι, στα πρότυπα του σχεδιασμού των αυτοκινήτων της Peugeot.