Το μικρό λιονταράκι ανήκει στην αγαπητή κατηγορία των scooter με 16άρηδεςτροχούς και μάλιστα εμπρός και πίσω, κάτι που δεν συνηθίζεται πια στην κατηγορία, αφού τα περισσότερα μοντέλα βάζουν 14άρη τροχό πίσω για ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις και για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Στην περίπτωση του New Tweet όμως κερδίζουμε υψηλότεραεπίπεδαάνεσης στους ελληνικούς δρόμους (αφού οι μεγαλύτεροι τροχοί είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις κακοτεχνίες) και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, με το σύνολο να δίνει καλύτερη αίσθηση και να είναι λιγότερο νευρικό μέσα στη στροφή. Την ίδια στιγμή μειώνονται και οι χρόνοι του φρεναρίσματος, με το μέσο όρο της ακινητοποίησης από τα 80 χλμ/ώρα να συντελείται στα 31,6 μέτρα. Για το χρόνο αυτό οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στα δισκόφρενα (αμφότερα 226χιλιοστών) αλλά και στα ελαστικά, τα οποία έχουν αρκετά καλή πληροφόρηση και μεταφέρουν την πληροφορία από το δρόμο, χωρίς να κουράζουν αλλά την ίδια στιγμή και χωρίς να τρομάζουν. Στο ίδιο κλίμα κινούνται και οι αναρτήσεις που, παρόλο τον τυπικό συνδυασμό τηλεσκοπικού μπροστά και διπλώναμορτισέρ πίσω, καταφέρνουν και να αποσβένουν καλά τις ανωμαλίες και να προσδίδουν την απαραίτητη σιγουριά στον αναβάτη ότι το σύνολο «πατάει» γερά. Σε ταχύτητες πόλης τα χαμηλά επίπεδα ακαμψίας του πλαισίου και το βάρος των 120κιλών εκτιμώνται ιδιαίτερα: τα πρώτα, γιατί οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος αποσβαίνονται με επιτυχία, και το δεύτερο γιατί το σύνολο κερδίζει πόντους σε ευελιξία, αφού πλαγιάζει πολύ εύκολα αλλά και μανουβράρεται χωρίς δυσκολία σε επιτόπιους ελιγμούς και στάθμευση.
... αλλά και πίσω, επιλογή που «τρώει» από το χώρο αποθήκευσης αλλά προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, σταθερότητα και προβλεψιμότητα.