Η Suter πρόκειται να αποσυρθεί από την κατηγορία Moto2, αφού κατάφερε να προσελκύσει μόνο μια ομάδα για τη σεζόν του 2018, οπότε αποφάσισε ότι δεν έχει ιδιαίτερο εμπορικό νόημα να συνεχίσει τη συμμετοχή της.
Μπορεί η απόφαση του Ελβετού κατασκευαστή πλαισίων να αποτελεί έκπληξη μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στη Moto2, αλλά είναι και απολύτως κατανοητή. Η Suter γνώρισε μεγάλη επιτυχία, αφού κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ, όταν καθιερώθηκε η κατηγορία και συνέχισε την καλή της παρουσία στα χέρια του Marc Marquez. Όμως, η Kalex, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, βελτιωνόταν συνεχώς και μετά το 2013, που ο Marquez ανέβηκε στα MotoGP, οι αναβάτες που χρησιμοποιούσαν πλαίσιο της Suter σημείωναν όλο και λιγότερες νίκες.
Η Kalex άρχισε να πρωταγωνιστεί και από το 2013 έως σήμερα, το πρωτάθλημα πηγαίνει σε αναβάτες που χρησιμοποιούν πλαίσιο της κάθε χρόνο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η Suter να έχει μόνο δυο πελάτες το 2015, ενώ την επόμενη χρονιά απουσίαζε τελείως από το πρωτάθλημα. Φέτος, συνεργάστηκε με τις ομάδες Kiefer Racing και Dynavolt Intact, με τον Dominique Aegerter να κάνει μια πολύ καλή σεζόν, η οποία θα περιλάμβανε ένα βάθρο, αν δεν είχε αποκλειστεί για παρατυπία στο λάδι κινητήρα στο Misano. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να πείσει κι άλλες ομάδες να χρησιμοποιήσουν το πλαίσιό της.
Το πρόβλημα της Moto2 είναι ότι «ζει» στη σκιά των MotoGP και οι ομάδες και οι αναβάτες που συμμετέχουν σε αυτή, πάντα επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές λύσεις, αυτές δηλαδή που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένοι αναβάτες. Έτσι είναι δύσκολο έναν κατασκευαστή πλαισίων να πείσει μια κορυφαία ομάδα να χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν του, αν οι πιθανότητες επιτυχίας είναι περιορισμένες.