Οι 5 πιο προσιτές Adventure με 19” ακτινωτούς τροχούς

Οι 5 πιο προσιτές Adventure με 19” ακτινωτούς τροχούς

- Πάνω από 50 ίπποι και κάτω από 10.000 ευρώ.
-QJMOTOR SRT 800SX και SVT 650X, με τους δυνατότερους κινητήρες.
-Moto Morini X-Cape 650, με τις περισσότερες Off-Road δυνατότητες.
-Benelli TRK 702X, με την πιο Premium εμφάνιση.
-Suzuki V-STROM 650 XT, το μόνο με Traction Control, σύστημα Easy Start και Low RPM Assist.

QJMOTOR: SVT 650Δυνατότερος V2 της κατηγορίας.

QJMOTOR: FORT 350 "Όχημα" υπεροχής!

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

QJMOTOR SRT 800SX και SVT 650X, με τους δυνατότερους κινητήρες και πλούσιο εξοπλισμό

H QJMOTOR έχει μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά, ειδικά στην κατηγορία Adventure, καθώς προσφέρει κινητήρες που έχουν δύναμη και ένα πλήρες πακέτου στάνταρ εξοπλισμού στις μοτοσυκλέτες της. Στις 5 πιο οικονομικές λοιπόν Adventure με 19” ακτινωτό τροχό και πάνω από 50 ίππους, η «νέα» αυτή εταιρεία καταλαμβάνει τις 2 πρώτες θέσεις με τα SVT 650X και SRT 800SX. Ο κινητήρας του πρώτου αποδίδει 76,2 ίππους, ενώ το SRT 800SX, αυτό έχει τον δυνατότερο κινητήρα, αγγίζοντας τους 92,5 ίππους και ταυτόχρονα τη δεύτερη χαμηλότερη τιμή, στα 7.995 ευρώ, πίσω μόνο από το SVT 650X, το οποίο διατίθεται στα 6.995 ευρώ.
Στο κομμάτι του εξοπλισμού και τα δύο μοντέλα έχουν φρένα από την Brembo, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένα πιρούνια – στην περίπτωση του SRT 800SX από την Marzocchi. Μεγάλη TFT οθόνη , θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, θύρα USB, σχάρα και αισθητήρας πίεσης ελαστικών βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ ελκυστικό σύνολο στην κατηγορία.
 

Moto Morini X-Cape 650, με τις περισσότερες Off-Road δυνατότητες

Όλες οι μοτοσυκλέτες αυτού του άρθρου έχουν επιλεγεί με κριτήριο την ισχύ τους αλλά και τον 19” ακτινωτό μπροστινό τροχό, κάτι που τους δίνει και Off-Road δυνατότητες. Μεταξύ τους όμως είναι η X-Cape 650 της Moto Morini που ξεχωρίζει σε αυτό το κομμάτι. Μαζί με την TRK 702 είναι οι μόνες που έχουν στάνταρ ελαστικά διπλής χρήσης (Pirelli Scorpion Rally STR), ενώ η X-Cape έχει τη μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων στο πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi που φέρει, διαδρομή η οποία φτάνει τα 175mm, ενώ και το μονοσόκ αμορτισέρ της Kayaba είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο και με μεγάλη διαδρομή (165mm). TFT οθόνη 7”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας, διπλή θύρα USB, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών συμπληρώνουν την εικόνα του X-Cape 650. H τιμή του X-Cape καθορίζεται στα 8.190 ευρώ για την έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς.

Μοντέλο Ισχύς (Hp) Βάρος Ύψος Σέλας Απόσταση από το έδαφος Διαδρομή Αναρτήσεων (Εμπρός/Πίσω) Τιμή  
QJMOTOR SVT 650X 76,2 234 850 210 145/Δ.Α. 6.995  
QJMOTOR SRT 800SX 92,5 263 855 220 160/Δ.Α. 7.995  
Moto Morini X-Cape 650 60 213 820/845 190 175/165 8.190  
Benelli TRK 702X 70 218 835 205 140/154 (στον τροχό) 8.349  
Suzuki V-STROM 650 XT 67 216 830 170 160/150 9.495  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Benelli TRK 702X, με την πιο Premium εμφάνιση

Μπορεί να άργησε να έρθει αλλά σίγουρα η αναμονή άξιζε. Το TRK 702Χ ήρθε για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του 502Χ και ήδη το Δεκέμβριο βρέθηκε στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων στις μοτοσυκλέτες. Με άνετη θέση οδήγησης, ανεστραμμένο πιρούνι και μονοσόκ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και οθόνη TFT 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας αποτελεί μια πολύ δυνατή πρόταση στην κατηγορία. Μάλιστα μέσω εφαρμογής στο κινητό είναι δυνατή η λειτουργία phone mirroring, επιτρέποντας έτσι στην οθόνη να μετατραπεί σε πλοηγό. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η πολύ προσεγμένη εμφάνισή της, που θυμίζει μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσυκλέτες και έχει την πιο Premium αίσθηση από τις μοτοσυκλέτες αυτού του άρθρου, χωρίς όμως να βλέπεις τη ζυγαριά να ξεφεύγει (218 κιλά). Ο κινητήρας της αποδίδει 70 ίππους, φέρνοντάς την έτσι στην τρίτη θέση, από άποψη ισχύος, ενώ κινείται και στο κάτω όριο της κατανάλωσης, στα 4,7 λίτρα ανά 100 χλμ., κάτι που σε συνδυασμό με το 20λιτρο ντεπόζιτο μπορεί να προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα!
Η τιμή της Benelli TRK 702X καθορίζεται στα 8.349 ευρώ

Suzuki V-STROM 650 XT, το μόνο με Traction Control, σύστημα Easy Start και Low RPM Assist

Ένα όνομα θρύλος στα ελληνικά δρώμενα μας έδωσε πριν από κάποια χρόνια την τελευταία μέχρι τώρα γενιά του. Το V-STROM 650 επέστρεψε, με κινητήρα που αποδίδει 67 ίππους, διατηρώντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που το έχουν αναδείξει σε best-seller εδώ και 20 χρόνια! H έκδοση XT εξοπλίζεται με ακτινωτές ζάντες, με το βάρος να είναι μόλις 216 κιλά (δεύτερη θέση στο άρθρο), ενώ και εδώ η κατανάλωση κρατιέται στα χαμηλά επίπεδα των 4,7 λίτρων ανά 100 χλμ. Ο πολυχρηστικός χαρακτήρας αλλά και η φιλικότητα προς το μέσο χρήστη είναι τα δύο κεντρικά στοιχεία που καθιέρωσαν τη σειρά V-STROM και τα στοιχεία αυτά διατηρούνται και εδώ, με το 650 XT να είναι η μόνη μοτοσυκλέτα αυτού του άρθρου που εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως Traction Control, σύστημα Easy Start και Low RPM Assist, κάνοντας την οδηγική εμπειρία πιο εύκολη και «χαλαρή». Η πίσω ανάρτηση έχει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της απόσβεσης, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται προστατευτική ποδιά κινητήρα, χούφτες και παροχή ρεύματος 12V.  
Η τιμή της Suzuki V-STROM 650 XT καθορίζεται στα 9.495 ευρώ