Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS
  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS
  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS
  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS
  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS
  • Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Νέο KYMCO ΑΚ 550: Το πρώτο scooter με Cornering ABS

Η ναυαρχίδα της KYMCO γυρίζει σελίδα και ανεβάζει ψηλά τον πήχη της sport touring κατηγορίας, αφού εξοπλίζεται με μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU), η οποία του επιτρέπει να διαθέτει cornering ABS και άλλα ηλεκτρονικά καλούδια.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Στην EICMA η KYMCO παρουσίασε το νέο ΑΚ 550, το οποίο έχει πλέον πιο τουριστικό προσανατολισμό διατηρώντας όμως τα σπορ στοιχεία της συμπεριφοράς του. Η εμφάνιση του μοντέλου, με τα πάνελ σε πολλά επίπεδα, είναι νέα και εμπνευσμένη από τα πλήκτρα του πιάνου, ενώ στο εμπρός μέρος έχουμε νέο προβολέα με φώτα ημέρας. Ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων έχει υψηλότερη φωτεινότητα και μεγαλύτερη ευκρίνεια. Επιπλέον τα περιθώρια στις επιμέρους οθόνες αλλάζουν χρώμα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η εκκίνηση συνεχίζει να είναι keyless αλλά ο κεντρικός διακόπτης έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί που ξεκλειδώνει την ηλεκτρική κλειδαριά του τιμονιού. Οι επιλογές που παρείχε ο κεντρικός διακόπτης τώρα βρίσκονται σε ξεχωριστά κουμπιά στην ποδιά και από εκεί ανοίγει η τάπα του ρεζερβουάρ και η σέλα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό έχουν προστεθεί θερμαινόμενες χειρολαβές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »




Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος, 8-βάλβιδος κινητήρας των  550 κυβικών αποδίδει 51 ίππους στις 7.500σαλ και μέγιστη ροπή 51,9ΝΜ στις 5.750σαλ και πλέον εναρμονίζεται με τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων. Τα σημαντικά νέα βέβαια αφορούν την υιοθέτηση μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU), που πρώτη φορά συναντάμε σε scooter. Αυτή έχει επιτρέψει βελτίωση και στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών και πλέον έχουμε Cornering ABS για μέγιστη ασφάλεια σε φρενάρισμα υπό κλίση. Επίσης, διαθέτει traction control, cruise control, ride-by-wire και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.    

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »