Kawasaki KX250 2021

Kawasaki KX450 2021

Νέα Kawasaki KX250/KX450 2021

Τις νέες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της για το motocross και όχι μόνο, παρουσίασε η Kawasaki. Διαβάστε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η Kawasaki παρουσίασε επίσημα τις νέες KX250, KX450 και τις cross-country παραλλαγές τους για το 2021. Οι μοτοσυκλέτες είναι ανανεωμένες σε διάφορα επίπεδα, με το KX250 να είναι ολοκαίνουργιο και το KX450 λαμβάνει αλλαγές-κλειδιά για την νέα χρονιά.
 
Το KX250 φέρει νέο πλαίσιο βασισμένο σε αυτό του KX450, μεγάλες αλλαγές στην ανάρτηση και ανανεωμένο κινητήρα. To μοτέρ έχει αλλαγές στο σχήμα του θαλάμου καύσης και νέο πιστόνι με πιο επίπεδη επιφάνεια, ενώ έχει αυξημένες διαμέτρους εισαγωγής και εξαγωγής. Ο χρονισμός των βαλβίδων εξαγωγής άλλαξε και τα εξωτερικά ελατήρια των βαλβίδων είναι σκληρότερα, με τον κόφτη να ανεβαίνει κατά 350 σ.α.λ.
 
Το τοίχωμα του κυλίνδρου είναι παχύτερο και η μπιέλα είναι επιμηκυσμένη κατά 3 χιλιοστά, ενώ νέα είναι και τα περιθώρια για το ψυκτικό υγρό στον κύλινδρο. Αλλες αλλαγές περιλαμβάνουν ανανεωμένα έδρανα στροφαλοφόρου, ανανέωση στην ECU, νέο κεντρικό ελατήριο στον συμπλέκτη που αντικαθιστά τα απλά ελικοειδή και νέους δίσκους τριβής.
 
Το πιρούνι 48 χιλιοστών της Kayaba φέρει ανανεωμένες ρυθμίσεις, ενώ νέα είναι και η πίσω ανάρτηση, με μοχλικό όμοιο με αυτό της KX450. Νέο είναι επίσης το τιμόνη της μοτοσυκλέτας.
 
Το KX450 του 2021, λαμβάνει τον ίδιο συμπλέκτη μονού ελατηρίου και το ίδιο fatbar τιμόνι με το KX250, ενώ η Kawasaki τοποθέτησε ένα νέο πιστόνι με «φούστα» που φέρει ξηρό λιπαντικό, για μειωμένες τριβές.
 
Οι δύο νέες cross country εκδόσεις των μοτοσυκλετών, KX250XC και KX450XC, λαμβάνουν μια σειρά από αλλαγές, οι οποίες είναι συγκεκριμένα: Διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα, ρυθμισμένες ειδικά για c ross-country ρύθμιση, μεγαλύτερο κατά 1 δόντι πίσω γρανάζι και τροχό 18 ιντσών πίσω, διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ελαστικά Dunlop AT81, πλάγιο σταντ, νέα τακάκια φρένων εμπρός και ποδιά προστασίας κινητήρα.