Motocheck: 4 εντυπωσιακές καταγγελίες

Φυσικά δεν είναι όλα ρόδινα, πουθενά! Δείτε τι είπαν 4 αναβάτες που αποφάσισαν να μας κάνουν αναφορά για τις μοτοσυκλέτες τους, που τους άφησαν εξαιρετικά δυσαρεστημένους!

Η μεγάλη έρευνα ικανοποίησης κατόχων Moto check, κάτι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα, που πραγματοποιεί το Moto Τρίτη, συνεχίζεται και οι αναφορές και οι επιβραβεύσεις, μας έρχονται με γοργούς ρυθμούς. Εξετάζοντας μια προς μια, τις υποβολές σας, συναντήσαμε μερικές οι οποίες είναι εντυπωσιακά αρνητικές! Τόσο πολύ μάλιστα, που μας ώθησαν να τις ερευνήσουμε περισσότερο, επικοινωνώντας άμεσα με τους εμπλεκόμενους πριν τις δημοσιεύσουμε…
 
Οι αρνητικές αναφορές είναι αυτές που βοηθάνε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες προς όλους εμάς τους υποψήφιους ή νυν πελάτες μίας εταιρείας. Βέβαια το ίδιο πρέπει να θεωρούμε και να επικροτούμε τις εταιρείες που έχουν θετικές ή πολύ θετικές αναφορές, γεγονός που βοηθάει τελικά να επιλέξουμε την καλύτερη μοτοσυκλέτα με τον καλύτερο αντιπρόσωπο.
 
Παρακάτω ακολουθούν 4 αναφορές, οι οποίες ελέγχονται από την ομάδα του Moto Τρίτη και για αυτό και δεν αποκαλύπτουμε εταιρείες και μοτοσυκλέτες.
 
Αναφορά 1
«Το μηχανάκι παρουσίαζε πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, εντός εγγύησης ,η αντιπροσωπεία τα άλλαξε όλα, (ρελέ τρόμπας, ηλεκτρονική, ξανά ρελέ τρόμπας) εκτός από την ίδια την αντλία βενζίνης!!! Η αντιμετώπιση του μηχανικού στη αντιπροσωπεία στη (--) επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Το μηχανάκι πουλήθηκε σε χαμηλή τιμή ΝΥΧΤΑ και εντός εγγύησης φυσικά. Μακρυά από (--) ,όχι για το καθεαυτό μηχανάκι αλλά για την πλήρη αδιαφορία σαν αντιπροσωπεία που μου προκάλεσε μεγάλη ταλαιπωρία και έξοδα για 9 μήνες. Επίσης διακινδύνευσα τη ζωή μου και των παιδιών μου ,αφού διέτρεχα μόνιμα τον κίνδυνο να μείνω στη μέση του δρόμου, μετά την « επισκευή» τους κάθε φορά ..»
 
Αναφορά 2
«(--) Θεσσαλονίκη και πέραν των καθυστερήσεων και των άσχημων συμπεριφορών εκ μέρους των μηχανικών Επι 2 χρόνια πήγαινα τη μηχανή μου για σερβις. Κάθε φορά που μου επιστρεφόταν είχε κι ένα νέο πρόβλημα. την τελευταία φορά που πήγα για αλλαγή καμπάνας διαφορικού, διαπίστωσα με στοιχεία, ότι για κάποιο λόγο είχαν ανοίξει το μπροστινό μέρος της μηχανής στη μούρη (βρήκα σκισμένα τα αυτοκόλλητα που μόλις είχα βάλει λίγες μέρες πριν σε σημεία που κούμπωνε η μούρη). Όταν τους αντιμετώπισα το μόνο που είχαν να μου πουν ήταν «εάν είσαι δυσαρεστημένος να μη την ξαναφέρεις» αφού προφανώς μου αρνήθηκαν ότι ανοίχτηκε το μπροστινό καπάκι. μετά από λίγο καιρό και χωρίς να έχω πάει σε άλλη αντιπροσωπεία ή σέρβις, και ξεκινώντας να επισκευάζω πλέον μόνος μου τη μηχανή, βρήκα το καλώδιο του αισθητήρα MAP αλλαγμένο και κομμένο»
 
Αναφορά 3
«ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2017 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΑΠΟ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ, ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΝ ΧΤΥΠΑΓΑΝΕ, ΚΟΜΜΕΝΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ 6 ΜΗΝΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ 5-6 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ. ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ 14000 ΧΛΜ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ... ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ, ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ»
 
Αναφορά 4
«Ακρως ζημιαρικο σκουτερ το οποιο έχει εγκαταλείψει ως προς την υποστηριξη η (--) . Οι βλαβες στην τρομπα βενζίνης είναι επαναλαμβανόμενες και καθιστουν την μηχανή επικινδυνη για την ασφαλεια του αναβατη. Συγκεκριμένα μπορεί να κόψει γκάζι την ωρα που προσπερνάς κι εχεις πισω σου αλλα οχηματα. Δεν σπανιζουν τα ξαφνικα σβησιματα. Το σετ τρομπα βενζίνης από (--) κοστιζει περιπου 300 ευρώ. Τα πλαστικά σπάνε ευκολα και κοπανάνε στις λακουβες. Τα γρανάζια της μετάδοσης εσπασαν κι αυτά και τα αντικατεστησα. Η αναρτηση είναι σκληρη σαν κουτσουρο και γενικα το σκουτερ είναι εξαιρετικα οπισθοβαρες. Μετα από βροχη βραχυκυκλωνει ο διακοπτης της μιζας. Ως προς τα ανταλλακτικα τωρα: η (--) δεν μπορει να μου βγαλει ένα δευτερο μπουτον ανοιγματος σελας/ συναγερμου και δεν πουλαει βασεις στήριξης για την εργοστασιακη ζελατινα.»
 
 Κάνε και εσύ την αναφορά σου εδώ και βοήθησε δεκάδες που βρίσκονται σε φάση αγοράς...
 

  • Γιαννης

    Πολύ ωραία αυτά που μας αναφέρατε και πολύ χρήσιμα αλλά... δώρον άδωρο! Από τι στιγμή που δεν μας γράφετε τα ονόματα των εταιριών που ανήκουν οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ, για να αποφύγουμε μπλεξίματα τέτοιου είδους στο προσεχές μέλλον δεν έχει νόημα !!!!!!!