Ο Marquez ξεκινούσε από την pole position για όγδοη φορά στην καριέρα του στη συγκεκριμένη πίστα. Έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή ακολουθούμενος από τους Dani Pedrosa, Jorge Lorenzo, Jonas Folger, Danilo Petrucci και Valentino Rossi, με τον τελευταίο να κάνει καλή εκκίνηση και να κερδίζει αμέσως τρεις θέσεις. O Lorenzo, έχασε τη θέση του από τον Folger στον τρίτο γύρο, αλλά και από τον Petrucci, έναν γύρο αργότερα.
Ο Folger, που ήταν ο ταχύτερος εκείνη τη στιγμή στην πίστα, πέρασε τον Pedrosa και έβαλε τον Marquez στο στόχαστρό του, περνώντας τον, τελικά, στον πέμπτο γύρο, δίνοντας μεγάλη χαρά στου συμπατριώτες του στις κερκίδες. Λίγο πιο πίσω, ο Rossi, άρπαξε την πέμπτη θέση από τον Lorenzo, ο οποίος παραχώρησε στη συνέχεια τη θέση του και στον Dovizioso. Κατά τη διάρκεια του 9ου γύρου, ο Rossi, κατάφερε να περάσει και τον Petrucci, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Ο Folger, δεν κατάφερε να μείνει για πολύ στην πρώτη θέση, καθώς στον επόμενο γύρο ανοίχθηκε στην πρώτη στροφή, αφήνοντας έτσι τον Marquez να περάσει μπροστά.
Ο Vinales, παρά το γεγονός οτι εκκινούσε από την 11η θέση, είχε καταφέρει να αναρριχηθεί στην 6η στα μέσα του αγώνα. Στις πρώτες θέσεις, ο Folger, είχε γίνει η σκιά του Marquez, με τον Pedrosa να ακολουθεί έχοντας μικρή διαφορά, αλλά έχασε τα φρένα στην πρώτη στροφή, δίνοντας έτσι, μια μικρή ανάσα στον Marquez. Δεν το έβαλε όμως κάτω και προς το τέλος του αγώνα έφτασε και πίεσε τον Ισπανό. Δεν μπόρεσε, όμως, να ακολουθήσει τον ρυθμό του, τερματίζοντας 3,3 δευτερόλεπτα πίσω του, με τον Pedrosa να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Πιο πίσω, ο Vinales, πέρασε τον Dovizioso αρχικά, και τον Rossi στη συνέχεια, για να καταλάβει την τέταρτη θέση, ενώ ο εντυπωσιακός Alvaro Bautista, τερμάτισε έκτος. Ο Espargaro έκλεψε την έβδομη θέση από τον Dovizioso με την δεκάδα να κλείνουν ο Johann Zarco Cal Crutchlow. Ο Lorenzo δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 11η θέση, καθώς η μαλακή γόμα των ελαστικών, που είχε διαλέξει, παρουσίασε σημαντική φθορά, μόλις από τη μέση του αγώνα.
Στα highlights του αγώνα, συμπεριλαμβάνονται οι πτώσεις των Lowes και Iannone, καθώς και ο αποκλεισμός του Hector Barbera, που μετά από άκυρη εκκίνηση, δεν εξέτισε την ποινή διέλευσης από τα pits που δέχθηκε.
Αποτελέσματα αγώνα:
1 Marc Marquez Honda 40`59.525
2 Jonas Folger Yamaha 3.310
3 Dani Pedrosa Honda 11.546
4 Maverick Viñales Yamaha 14.253
5 Valentino Rossi Yamaha 14.980
6 Alvaro Bautista Ducati 16.534
7 Aleix Espargaro Aprilia 19.736
8 Andrea Dovizioso Ducati 20.188
9 Johann Zarco Yamaha 21.138
10 Cal Crutchlow Honda 24.210
11 Jorge Lorenzo Ducati 25.659
12 Danilo Petrucci Ducati 31.540
13 Pol Espargaro KTM 32.179
14 Bradley Smith KTM 36.453
15 Jack Miller Honda 37.771
16 Mika Kallio KTM 37.852
17 Karel Abraham Ducati 39.323
18 Tito Rabat Honda 41.190
19 Loris Baz Ducati 59.850
20 Scott Redding Ducati 1`01.664
21 Alex Rins Suzuki 1`01.695
22 Hector Barbera Ducati (αποκλείστηκε)
Δεν τερμάτισαν:
Andrea Iannone Suzuki
Sam Lowes Aprilia
Πρωτάθλημα οδηγών:
1 Marc Marquez 129
2 Maverick Viñales 124
3 Andrea Dovizioso 123
4 Valentino Rossi 119
5 Dani Pedrosa 103
6 Johann Zarco 84
7 Jonas Folger 71
8 Danilo Petrucci 66
9 Jorge Lorenzo 65
10 Cal Crutchlow 64
Πρωτάθλημα κατασκευαστών:
1 Yamaha 184
2 Honda 166
3 Ducati 152
4 Suzuki 35
5 Aprilia 34
6 KTM 16



EICMA-2025 Benda: Τρία νέα cruiser με CVT, ηλεκτρονικό συμπλέκτη και V4 κινητήρα
EICMA 2025 – YADEA VELAX U: Εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα 4900W και 110χλμ αυτονομίας
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Aprilia Tuono 660 Factory: Με 105 ίππους , 181 κιλά συνολικό βάρος και αναρτήσεις Ohlins
Test Modeka Janika Lady: Τεχνικό μπουφάν 4 εποχών σε άκρως προσιτή τιμή
MV Agusta: Ο πεντακύλινδρος κινητήρας-βόμβα που έκλεψε την παράσταση στην EICMA
Δίσκοι Συμπλέκτη Σετ Suzuki DL 1000 V-Strom
Αν αύριο έπρεπε να πάρεις ηλεκτρικό… τι θα διάλεγες πρώτα;
EICMA 2025 - Wottan Crossover V400: Adventure Scooter με 35 ίππους
EICMA 2025 – YADEA GT25: Τελική ταχύτητα στα 50χλμ/ω και έκδοση «delivery»
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
’λλη μια μεγάλη νίκη για τον Marquez! Και μάλιστα χωρίς να έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα φέτος...