Μετά τον αγώνα της Αργεντινής, ήταν πολλοί αυτοί που κατηγόρησαν την διοργάνωση, για κενά στους κανονισμούς και αδυναμία επιβολής τους στο πρόσωπο του Marc Marquez. Μετά από αυτά που έγιναν λοιπόν, η επιτροπή αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες όσον αφορά την εκκίνηση του αγώνα.
Συγκεκριμένα, οι αλλαγές έχουν να κάνουν με την διασαφήνιση της διαδικασίας, σε περίπτωση που κάποια μοτοσυκλέτα σβήσει στο grid, πριν την έναρξη του αγώνα. Πλέον λοιπόν, απαγορεύεται και ρητά η απόπειρα επανεκκίνησης της μοτοσυκλέτας στο grid και ο αναβάτης υποχρεούται να βγει από την πίστα στα Pits, όπου θα αποπειραθεί να βάλει μπροστά την μοτοσυκλέτα ή να την αλλάξει επιτόπου.
Μεγάλο μέρος του μπερδέματος που έγινε οφειλόταν στο ότι μέχρι τώρα, οι κανονισμοί δεν έλεγαν ρητά κάτι, για την περίπτωση που μια μοτοσυκλέτα σβήσει ακριβώς πριν τα φώτα εκκίνησης. Η διαδικασία ανέφερε την υποχρέωση σηκώματος του χεριού, δεν απαγόρευε όμως σαφώς στους αναβάτες να προσπαθήσουν να βάλουν οι ίδιοι μπροστά το όχημα…
Η απόφαση λήφθηκε στην συγκέντρωση της επιτροπής στο Jerez της Ισπανίας, όπου μάλιστα δόθηκε το ΟΚ στους Stefan Bradl και Sylvain Guintoli, ως «wild card» συμμετοχές στον αγώνα του Le Mans, στις ομάδες της Repsol Honda και Suzuki Ecstar αντίστοιχα.